مجموعه گیاهان گرمسیری، ظرفیت جدید گردشگری اصفهان است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با افتتاح مجموعه گردشگری گیاهان گرمسیری باغ گلها، ظرفیتی دیگر به جاذبه‌های این کلانشهر اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در آئین بهره برداری از مجموعه گردشگری گیاهان گرمسیری باغ گلهای اصفهان، اظهار کرد: هنر خلقت خداوند، در گونه‌های متنوع و مختلف گل متبلور شده و برای کسانی که به آن نظاره می‌کنند، زمینه خداشناسی را فراهم می‌کند؛ بدین سبب شکوهی که به واسطه تنوع گل‌ها در باغ گل‌ها ایجاد شده، آن را به باغ خداشناسی تبدیل کرده است.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح مجموعه گردشگری گیاهان گرمسیری باغ گلهای اصفهان تصریح کرد: با ایجاد این مجموعه که با تلاش شهردار، معاونت خدمات شهری شهرداری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز، منطقه چهار شهرداری و سازمان عمران به سرانجام رسید، ظرفیتی دیگر بر جاذبه‌های کلانشهر اصفهان اضافه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در این مدت تنوع افتتاحیه‌ها را برای اصفهان در قالب برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» شاهد هستیم و شأن حضور اعضای شورای شهر در این برنامه‌ها جهت قدردانی از خادمان مردم در شهرداری است.

وی اقدامات معاون خدمات شهری شهردار اصفهان را حاصل تجربه چندین ساله وی دانست که مجدانه این تجارب را یکجا در شهر هزینه می‌کند و تصریح کرد: یکی از محاسن دوره فعلی مدیریت شهری استفاده از توانمندی بانوان و مشارکت زنان خردمند در حوزه مدیریت شهری، نظیر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری است که اقدامی ستودنی است.

کد خبر 479786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.