۱۴۰۰، سال کاهش معضلات شهری باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم سال آینده همراه با کاهش معضلات شهری، ارتقای جایگاه اصفهان و حفظ شئونات مردم باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در سال‌های اخیر دو ردیف بودجه اختصاصی و مجزا در شهرداری اصفهان تحت عنوان کسری پارکینگ و تولید اکسیژن در محاسبات پروانه‌های ساختمانی پیش‌بینی و به عنوان درآمد به حساب شهرداری واریز شده است.

وی افزود: تخصیص ردیف‌های اختصاصی براساس این ظرفیت مهم، اولویت شهر برای احداث پارکینگ در نقاط ضروری و آزادسازی اراضی ناژوان را در دسترس قرار می‌دهد بنابراین لازم است برای تحقق آن بیش از گذشته تلاش شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرداری مربوط به احداث پارکینگ است، تصریح کرد: با مصوبات شورای شهر ۱۲۰ میلیارد تومان در این حوزه احصا و در روزهای اخیر ۱۰ تا ۱۵ درصد از این وجوه جذب پروژه‌های پارکینگ حسین‌آباد، میدان شهدا و یک پارکینگ در منطقه شش شده است.

وی تاکید کرد: امید است در سال ۱۴۰۰ برای جذب این دو ردیف تلاش بیشتری شود تا منجر به رفع مشکلات زیست‌محیطی و ترافیکی کلانشهر اصفهان شود.

امینی خاطرنشان کرد: سال ۹۹ درحال پایان است و از همه کسانی که در راه خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند تلاش کردند به‌ویژه ایثارگران حوزه سلامت تقدیر کرده و یاد شهدای این حوزه را گرامی می‌داریم؛ امیدوارم با آمدن واکسن ایرانی کرونا و رفتن ویروس، بار دیگر نشاط به شهرها بازگردد.

وی ابراز امیدواری کرد: سال آتی عاری از اشکالات مدیریتی و رفتارهای مغایر با قوانین صدور مجوز طبقات مازاد بر کدهای طرح تفصیلی، جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی، ایجاد رقابت سالم در مناقصات، ساماندهی بازارهای روز کوثر بوده و به‌طور کلی سال آینده همراه با کاهش معضلات شهری، ارتقای جایگاه اصفهان و حفظ شئونات مردم باشد.

کد خبر 479784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.