کلوپ: لیگ برتر را فدای قهرمانی اروپا نمی کنیم

سرمربی لیورپول اعتقاد دارد که باشگاه لیورپول نباید هیچ گاه در رقابت های خودش تسلیم شود و باید در همه مسابقات با تمام قوا بجنگد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، روند ناامید کننده‌ای که اخیراً لیورپولی‌ها پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که عده‌ای از هواداران لیورپول گمان کنند امکان فدا کردن یکی از مسابقات فراهم شده تا قرمزپوشان حداقل بتوانند شانس خود در یک رقابت دیگر را بالا ببرند.

لیورپولی‌ها از ۳۹ امتیاز ممکن اخیر تنها ۱۲ امتیاز کسب کرده‌اند که عملکرد فاجعه باری محسوب می‌شود. کسب نتایج اینچنین توسط باشگاهی چون لیورپول که طی سال‌های اخیر قهرمانی لیگ برتر انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده کمی عجیب است.

علی رغم اوضاع نابسامان اخیر، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که تیمش پتانسیل کسب موفقیت را دارد: کار سختی در لیگ قهرمانان در پیش داریم و نمی‌توانیم در این لحظه صحبت از رسیدن به فینال و یا حتی کسب قهرمانی کنم چرا که باید در ابتدا لایپزیش را از پیش رو برداریم.

وی ادامه داد: طی چند روز باید چندین بازی انجام دهیم و نحوه چینش مسابقات و برگزاری آن‌ها به سود ما نیست. اینها نشان می‌دهد که کار بسیار سختی در پیش داریم و باید در میادین مختلفی بجنگیم اما مطمئن باشید که هیچ موقع شاهد تسلیم شدن ما نخواهید بود.

کلوپ، خاطر نشان کرد: لیورپول باشگاه بزرگی است و علاقه مندان به این تیم تعدادشان کم نیست. آدم‌های زیادی بازی ما را تماشا می‌کنند و ما همیشه احساس مسئولیت داریم. به هیچ عنوان برای چیزی جز برد به استقبال مسابقه‌ها نمی‌رویم و تنها هدف ما پیروزی است.

سرمربی لیورپول با اشاره به شرایط مهاجمان تیمش گفت: ناراحتی برخی بازیکنان در شرایط کنونی به خاطر بازی نکردن طبیعی است. با وجود این باید اشاره کنم که ما ابتدا لازم است ذهنیت خود را تغییر دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم مشکلات بعدی و سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود.

کد خبر 479776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.