پیش بینی بورس فردا ۱۸ اسفند ۹۹ + اخبار لحظه‌ای

بازار از ساعت ۱۱ به بعد رفتار منطقی‌تر و متعادل‌تری را به خود گرفت و از ساعت ۱۲ ظهر به بعد قدرت خریدارها افزایش پیدا کرد و این افزایش قدرت در نمادهای شاخص ساز بازار مشهودتر بود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _دوشنبه ۱۸ اسفندماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: روز جاری بازار با کشمکش‌های زیادی روبرو بود ناگهان کفه ترازو به سمت خریدارها تغییر می‌کرد و در لحظه‌ای دیگر موج فروشندگان سد خریداران را در هم می‌شکست.

بازار از ساعت ۱۱ به بعد رفتار منطقی‌تر و متعادل‌تری را به خود گرفت و از ساعت ۱۲ ظهر به بعد قدرت خریدارها افزایش پیدا کرد و این افزایش قدرت در نمادهای شاخص ساز بازار مشهود تر بود و از طرفی دیگر قدرت خریداران حقوقی در بازار در حال افزایش است و دلیل آن مصوبه سازمان بورس در خصوص خرید صندوق‌های درآمد ثابت در بازار خرده فروشی است.

بر اساس تحلیل رفتار سرمایه گذاران خرد و عمده در بازار سرمایه می‌توان به این مهم پی برد که قدرت فروشندگان روز به روز در حال کاهش است و امید صعود بازار را در دل ما زنده‌تر می‌کند به هر حال بر اساس اتفاقات روز جاری می‌توان پیش بینی کرد بازار فردا مثبت باشد و قدرت خریداران در نمادهای شاخص ساز بیشتر باشد همچنان احتمال منفی بودن شاخص هم وزن وجود دارد.

کد خبر 479763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.