نوروزی: مجموعه گیاهان گرمسیری باغ گلها یک دانشکده کشاورزی است

شهردار اصفهان از مجموعه گیاهان گرمسیری به عنوان یک دانشکده کشاورزی یاد کرد و گفت: این مکان تنها محل رفت و آمد افراد نیست، بلکه محلی برای سیاحت، آموزش و فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز_ یکشنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۹ _در آئین بهره‌برداری از مجموعه گردشگری گیاهان گرمسیری باغ گل‌های اصفهان اظهار کرد: هنرمندان، دانشگاهیان و فرهیختگان در کنار اعضا شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری برای افتتاح این مجموعه حضور دارند که این هم افزایی بین طبیعت و اندیشه‌های نیک را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: از ماه‌ها قبل قطار «هر یکشنبه، یک افتتاح» حرکت خود را آغاز کرده و هر هفته در یک ایستگاه خدمت، ارزش و کالایی را تقدیم مردم می‌کند.

شهردار اصفهان با اشاره به مجموعه گردشگری گیاهان گرمسیری، گفت: از تمامی کسانی که باغ گل‌ها را در سال‌های گذشته ایجاد کردند و این ارزش را به اصفهان افزودند و زمینه‌ای به وجود آوردند که همه از این فضای زیبا بهره ببرند و کسانی که تاکنون در شرایط خشکسالی آن را نگهداری کردند قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کلکسیون باغ گل‌ها با راه اندازی مجموعه گردشگری گیاهان گرمسیری تکمیل شد و فضایی برای استفاده کنندگان در عرصه‌های علمی، آموزشی و تفریحی فراهم شده است.

نوروزی از مجموعه گیاهان گرمسیری به عنوان یک دانشکده کشاورزی یاد کرد و افزود: این مکان تنها محل رفت و آمد افراد نیست، بلکه محلی برای سیاحت، آموزش و فرهنگ سازی است.

وی ادامه داد: مجموعه گردشگری گیاهان گرمسیری باغ گل‌ها یک مجموعه ارزشمند برای هنرمندان و تمام افرادی است که می‌خواهند خدا را بهتر بشناسند چرا که نگاه به آفریده‌های خداوند باعث می‌شود بیش از پیش به قدرت الهی پی ببریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در این مجموعه باید درختانی با شرایط آب و هوای استوایی و گرمسیری کاشته شود، اظهار کرد: در این مجموعه نباید گیاهان غیر حاره‌ای و متناسب با فضاهای معمولی و عادی کاشته شود زیرا فضا به گونه‌ای طراحی شده که افراد هنگام ورود به آن احساس ورود به مناطق گرمسیری را داشته باشند.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر که در بررسی مصوبات و انجام نظارت‌ها و همچنین از مدیرانی که در حوزه بزرگ شهرداری برای خدمت سر از پا نمی‌شناسند، قدردانی کرد و گفت: اگر امروز شاهد انقلاب عمرانی در شهر هستیم و وعده‌ها به موقع محقق می‌شود به واسطه تلاش بی وقفه خادمان مردم در شهرداری است.

کد خبر 479761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.