آسمان اصفهان امروز صاف است/ افزایش ابر و وزش باد از روز دوشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهیم بود و از روز دوشنبه با گذر موجی ضعیف از آسمان اصفهان در برخی مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق استان اصفهان، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهیم بود.

وی با اشاره به گذر موجی ضعیف از آسمان اصفهان در روز دوشنبه، افزود: از روز دوشنبه در برخی مناطق استان اصفهان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان در خصوص روند بارندگی در استان اصفهان، تصریح کرد: پنج‌شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدیدی تا شدید و بارندگی در استان خواهیم بود.

کد خبر 479728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.