تالش آماده استقبال از بهار می‌شود

شهردار تالش از آغاز اجرای طرح استقبال از بهار به منظور آماده‌سازی سیما و منظر شهری برای نوروز سال ۱۴۰۰ خبر داد.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای طرح استقبال از بهار به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای آغاز سال جدید در مناطق مختلف این شهر از ۱۵ اسفندماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح شامل حذف موانع فیزیکی از معابر، لکه گیری آسفالت، پاکسازی مبلمان شهری، رنگ آمیزی جدول‌ها، لایروبی نهرها و کانال‌ها، نصب چراغ‌های روشنایی و رفع خاموشی‌ها، تعمیر و همسطح سازی دریچه‌ها، جمع آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف شهر تالش برای استقبال از بهار سال ۱۴۰۰ است.

شهردار تالش ادامه داد: طرح ضربتی پاکسازی محلات تالش نیز اجرا می‌شود تا بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب در شهر، سالی پرنشاط و شاد را برای همه شهروندان فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح استقبال از بهار در تالش توسط سه شرکت پیمانکاری با بکارگیری تعداد ۱۶۰ نیرو حوزه خدمات شهری و ۱۰ نیروی رسمی شهرداری و ۱۰ دستگاه خودروی کامیونت و دو دستگاه خودروی سبک و سواری شرکتی و ۱۲ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک عمرانی و خدماتی شهرداری برای هم افزایی بهتر در مدیریت خدمات شهری و فضای سبز اجرا می‌شود.

شهردار تالش یادآور شد: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به معاونت خدمات شهری شهرداری ارائه کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 479709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.