به گزارش ایمنا، حبیب راضی در بیست و ششمین مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه آرامستان های کشور با اشاره به مدیریت و کنترل حجم بالای مراجعه شهروندان به سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه در بحران کرونا، اظهار کرد: مدیریت و کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا به خوبی مردم را تکریم کردند.
وی افزود: از نکات قابل توجه در بهشت زهرا (س) این است که با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز پروتکلهای بهداشتی به خوبی رعایت و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه میشود.
مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به تجربه موفق سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا خاطرنشان کرد: این سازمان در طول نیم قرن تجربههای موفق و ارزشمندی در حوزه مدیریت اجساد در مواجهه با بحرانهای مختلف کسب کرده است.
وی به لزوم بحث در مورد سند آسیب شناسی آرامستان ها تأکید و در مورد بهبود وضعیت معیشت و رفاه کارکنان آرامستان های کشور توضیحاتی ارائه کرد.
«سعید خال» مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش در مورد نحوه خدمات رسانی و تکریم خانوادههای داغدار و همچنین اقدامات یکساله صورت گرفته و مدیریت بحران کرونا گفت: سازمان متبوعش در روزهای بحران همچون وقوع زلزله در سایر استانها حادثه منا همچنین بحران کرونا کنار مردم بوده و در این زمینه به تجربههای موفق و ارزشمندی دست پیدا کرده است.
وی با اعلام آمادگی برای به اشتراک گذاشتن تجربههای موفق سازمان بهشت زهرا (س) با سایر آرامستان های کشور اظهار کرد: با توجه تجربه موفق این سازمان در مدیریت بحران کرونا، آمادگی داریم تا این تجربیات را با سایر آرامستان ها به اشتراک بگذاریم.
منبع: ایرنا
نظر شما