ساماندهی سیستم روشنایی و تاسیسات الکتریکی گلستان شهدا در ۲ فاز

مدیر بهینه‌سازی و نگهداری و تعمیرات تاسیسات شهری شهرداری اصفهان از ساماندهی سیستم روشنایی، نورپردازی و تاسیسات الکتریکی گلستان شهدا خبر داد.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم افزایش سطح کیفی روشنایی معابر عمومی، نورپردازی ابنیه و درختان، همچنین تأمین ایمنی تأسیسات الکتریکی گلستان شهدای اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت جایگاه گلستان شهدا و زیارت آن توسط شهروندان در ساعات مختلف شبانه‌روز به منظور افزایش کیفیت نورپردازی و ایمنی تأسیسات و همچنین زیباسازی این مجموعه طبق برنامه‌ریزی نسبت به انجام عملیات اجرایی در دو مرحله اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست ضمن رفع اشکال و خاموشی تمامی تجهیزات موجود و همچنین تعویض پروژکتورها و لامپ‌های فرسوده، برای آماده‌سازی فضای برگزاری مراسم استقبال از نوروز در گلستان شهدا اقدامات لازم می‌شود.

مدیر بهینه‌سازی و نگهداری و تعمیرات تأسیسات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در مرحله دوم در فاز یک و دو این مجموعه برای رفع نقاط کم نور دارای تراکم تردد زائران قبور مطهر شهدا طراحی و اقدام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مراحل طراحی و انتخاب نوع تجهیزات روشنایی در کمیته تخصصی و با حضور صاحب نظران و نماینده امور اجرایی گلستان شهدا انجام خواهد شد.

حسینی با اشاره به ایجاد لایه مشترک نگهداری و تعمیرات تأسیسات شهری افزود: تأسیسات روشنایی، نورپردازی، آبسردکن‌ها، تأسیسات بهداشتی همچنین پشتیبانی مراسم مذهبی در طول سال توسط مدیریت بهینه سازی و تعمیرات و نگهداری حوزه معاونت خدمات شهری به صورت شبانه روزی و توسط تکنسین‌ها انجام می‌گیرد.

کد خبر 479701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.