عملیات احداث ۴۰ هزار مترمربع فضای سبز در نایسر آغاز شد

شهردار سنندج گفت: عملیات احداث ۴۰ هزار متر مربع فضای سبز در دونقطه ورودی نایسر و خیابان دکل آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی در این باره اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم ناحیه منفصل شهری نایسر احداث نشدن فضای سبز و مکان‌های تفریحی است.

وی عنوان کرد: کمبود مشکل زمین یکی از موانع مهم در راستای احداث فضای سبز در نایسر به عنوان یکی از بزرگترین نواحی منفصل شهری کشور است.

شهردار سنندج گفت: امسال و در راستای توسعه سرانه فضای سبز عملیات احداث پارک کودک به متراژ سه هزار متر مربع با نصب المان و ست بازی کودکان انجام شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای احداث فضای سبز در سه لکه دیگر در نایسر انجام شد که در مجموع در این سه لکه ۴۰ هزار متر مربع فضای سبز احداث می‌شود.

صیدی عنوان کرد: عملیات احداث بیش از ۳۱ هزار متر مربع فضای سبز در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: رفیوژه وسط بلوار امام شافعی (بلوار اصلی نایسر) به متراژ قریب به سه هزار متر مربع و همچنین احداث شش هزار متر مربع فضای سبز در رفیوژه وسط خیابان دکل از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای احداث فضای سبز است.

وی افزود: علاوه بر احداث فضای سبز عملیات تسطیح و آماده سازی چندین معبر اصلی جهت آسفالت و بهسازی نظیر خیابان دکل و حیران در حال انجام است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد: با احداث فضای سبز و اماکن تفریحی در نایسر بتوانیم گام مهمی در راستای رضایتمندی ساکنان این ناحیه برداریم.

منبع: فارس

کد خبر 479676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.