مسئولان و جریانات سیاسی مردم را به سمت ناامیدی سوق ندهند

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریانات سیاسی و کاندیداهای انتخاباتی و همچنین مسئولان، نباید مردم را به سمت ناامیدی سوق دهند، بلکه باید سعی کنند با بیان خدمات نظام، به مردم امید دهند تا انتخاباتی پرشور رغم بخورد.

محمود معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب معتقدند که مهمترین اصل در برگزاری انتخابات‌ها، حضور حداکثری مردم است؛ زیرا نظام ایران بر اساس جمهوری بنا شده است؛ بنابراین در نظام جمهوری اسلامی باید مردم در آن نقش داشته باشند و رئیس جمهور، نماینده مجلس و عضو شورای شهر را انتخاب کنند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اگر مردم خود را در حکومت دخیل دانستند، طبیعتاً از نظام نیز دفاع می‌کنند؛ به همین دلیل است که مقام معظم رهبری همواره بر پرشور بودن انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن تاکید می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در حال حاضر برخی از مسائل معیشتی مردم را نگران کرده که لازم است مطالب امید بخش مانند دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته برای مردم بیان شود.

معلمی یادآور شد: متأسفانه برخی از جریانات سیاسی و کاندیداهای انتخابات سعی دارند برای مطرح کردن خود، خدمات دیگران را تخریب کنند؛ در صورتی که این اقدام باعث گلایه‌مندی مردم از کلیت نظام می‌شود. جریانات سیاسی و کاندیداهای انتخاباتی و همچنین مسئولان، نباید مردم را به سمت ناامیدی سوق دهند، بلکه باید سعی کنند با بیان خدمات نظام، به مردم امید دهند تا انتخاباتی پرشور رغم بخورد.

کد خبر 479639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.