دستفروشان شهر ساماندهی می‌شوند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی و اصلاح ساختار جمعه بازار بعثت، گفت: فضای این بازار در شأن مردم اصفهان نبود از این رو بازسازی آن با ایجاد غرفه و مسقف کردن فضا انجام شده تا بعد از شرایط کرونایی مورد استفاده دستفروشان و مردم قرار گیرد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق بررسی‌ها ، امکان کنترل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در جمعه بازار به صورت کامل مقدور نیست و احتمال انتقال سریع ویروس در این شرایط بحرانی وجود دارد از این رو تصمیم به استمرار تعطیلی آن گرفته شده است.

وی با بیان این که یکی از دغدغه‌های مردم، استانداری و سازمان دامپزشکی اصفهان در سال‌های گذشته، معضل ذبح پرندگان در برخی خیابان‌های شهر همچون سبزه میدان، خیابان حکیم نظامی، ولیعصر و عطار نیشابوری بود، گفت: این اقدام مشکلاتی مانند آلودگی بصری و خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و پرندگان را ایجاد کرده بود، که اخیراً با احداث ۲۰ واحد صنفی به عنوان مکانی برای ذبح شرعی و بهداشتی پرندگان، این نگرانی برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان آدرس مجتمع پرندگان ذبحی شهر اصفهان را در ابتدای اتوبان شهید اردستانی عنوان کرد و گفت: در این مکان مأموران بهداشتی حضور دارند و فرآیند ذبح به صورت شرعی و با رعایت بهداشت انجام خواهد شد.

وی افزود: پس از انتقال واحدهای صنفی در سطح شهر به این مجتمع، واحدها بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری تعطیل خواهد شد که این کار هم بر اساس ابلاغیه بند ۲۰ اجرایی است.

کد خبر 479626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.