ذوب آهن ۲ _ ماشین سازی صفر/ گاندو ها طلسم را شکستند و پیروز شدند

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف ماشین سازی رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _۱۶ اسفند ماه_ تیم فوتبال ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ماشین سازی رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و ماشین سازی

ورزشگاه: فولادشهر

داوران: روح اله شریفی، ولی کاوسی، حمید رضا افشون و محمد راهی

ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن: شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی، پیمان رنجبری، مهرداد قنبری، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، مجتبی حقدوست

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب تیم فوتبال ماشین سازی: محمد امین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، مهدی مؤمنی، بهمن سالاری، ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، امیر محمد عباد زاده، سعید حسین پور، حبیب گردانی و سید محمد ابوترابی.

سرمربی: مهدی پاشازاده

کارت زرد:

ماشین سازی: مهدی رستمی (دقیقه ۴۶)، مهدی مؤمنی (دقیقه ۷۵)

ذوب آهن: فرشاد مهدی مهر (دقیقه ۸۹)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

ذوب آهن: مجتبی حق دوست (دقیقه ۱)، فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۷۱)

شرح بازی:

ذوب آهن در این دیدار وحید محمد زاده را در خط دفاع به علت محرومیت در اختیار ندارد، این تیم در همان دقیقه نخست بازی گل نخست خود را توسط حقدوست وارد دروازه ماشین سازی کرد. دقایق دیگر بازی در نیمه اول صحنه خاصی نداشت که داور یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در نیمه دوم، دقایقی از بازی ماشین سازی ۱۲ نفره در زمین بازی می‌کرد که باعث توقف بازی شد و اعتراض نیمکت ذوب آهن را در پی داشت. در نیمه دوم هم اتفاق خاصی را شاهد نبودیم تا دقیقه ۷۱ که فرشاد محمدی مهر با یک ضربه زیبا و از راه دور برای دومین بار متوالی دروازه ماشین سازی را باز کرد. ماشین سازی برای جبران گل خورده نتوانسته موقعیتی ایجاد کند. داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹: شوت تک ضرب میلاد جهانی را رضایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۰: میلاد جهانی ارسالی روی دروازه ماشین سازی انجام داد که بدون برخورد به بازیکنی می‌رفت تا وارد دروازه حریف شود ولی امین رضایی با واکنشی خوب مانع از این اتفاق شد.

دقیقه ۲۶: حقدوست روی پاس میلاد جهانی با دروازه‌بان ماشین سازی تک به تک شد که با عکس العمل امین رضایی رو به رو بود.

دقیقه ۹۳: ضربه حسین شنانی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۱: عبدالله حسینی از عمق دفاع توپ را به ابراهیم زاده رساند که این بازیکن فرشاد محمدی را صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس رو به بیرون به مجتبی حقدوست اورا در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن گل نخست ذوب آهن را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۱: فرشاد محمدی مهر صاحب یک ضربه آزاد شد که با یک نشانه‌گیری دقیق توپ را در کنج دروازه ماشین سازی قرار داد.

کد خبر 479583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.