در سال ۱۴۰۰ تراکتوری جدید خواهید دید

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور یک فوتبال فانتزی و شکل دیگری از بازی را ارائه می‌کرد، اما الان در مرحله تغییر از شکل فانتزی به فوتبال پرفشار با پرس هستیم. بازیکنان تراکتور علاوه بر اینکه فانتزی بازی می‌کنند باید جنگجو باشند، تفکر حاکم بر تیم از نظر فنی عوض شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید عبداللهی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازیکنان نساجی نسبت به فصل قبل تغییر کردند و افراد باکیفیتی به جمع آنها اضافه شدند، به همین دلیل در نیمه اول بازی با کیفیت داشته باشیم که موفق هم بودیم. نساجی به دنبال ضدحمله بود که ما روی یک غافلگیری گل خوردیم و با تلاش بازیکنان آن را جبران کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم نساجی انتحاری بازی کرد و راهی نداشت جز اینکه برای سه امتیاز بجنگند، تراکتور هم سه بازی در خانه باخته بود و بازیکنان استرس داشتند که ناخودآگاه تیم مقداری عقب نشست تا نتیجه را حفظ کند. در شأن تراکتور نیست که در خانه ببازد و امیدواریم هیچ زمانی این اتفاق رخ ندهد، هدف کسب سه امتیاز بود که به دست آوردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تراکتور نیاز به یک کار اساسی دارد، تصریح کرد: تمام خود را انجام می‌دهیم که مشکلات فنی را حل کنیم، از نظر کیفیت کار در خط حمله خوبیم ولی در کار تیمی مخصوصاً بخش دفاعی و جزئیات فوتبال نیاز به کار داریم که با یک الی دو هفته این موضوع درست نمی‌شود.

عبداللهی اضافه کرد: تراکتور یک فوتبال فانتزی و شکل دیگری از بازی را ارائه می‌کرد، اما الان در مرحله تغییر از شکل فانتزی به فوتبال پرفشار با پرس هستیم. بازیکنان تراکتور علاوه بر اینکه فانتزی بازی می‌کنند باید جنگجو باشند، تفکر حاکم بر تیم از نظر فنی عوض شده است.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که در سال ۱۴۰۰ تراکتور جدیدی را خواهید دید و بازیکنان باید احساس مسئولیت بالایی داشته باشند، آنها امروز خوب بودند ولی توقع داریم زمانی که توپ نداریم هم پرتلاش‌تر و پرانگیزه تر از امروز باشند.

کد خبر 479574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.