پورموسوی: یک امتیاز هم برای ما مهم و قابل ارزش بود

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: در برابر تیم بزرگ پرسپولیس که در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته است، کار سختی داشتیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید اکبر پور موسوی پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس تهران اظهار کرد: به مردم آبادان بخاطر داشتن چنین بازیکنانی تبریک می‌گویم که با وجود مشکلاتی که داشتند امروز به عشق مردم آبادان بازی کردند. با وجود تمام قول‌هایی که به ما داده شد و عملی نشده است، بازیکنان یک لحظه هم به مشکلات فکر نکردند.

وی ادامه داد: خداراشکر در مقابل تیم بزرگ پرسپولیس که بازی‌های اخیر خود را پیروز شده بود و ما نیز ۵ هفته پیروزی کسب نکرده بودیم و کار سختی داشتیم در برابر پرسپولیس که در هفته اخیر عملکرد خوبی داشته است و اگر صدرنشین لیگ است، حق آن‌ها است.

پورموسوی افزود: ما اگر در ضربات آخر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم و در چنین بازی‌هایی، تک موقعیت‌ها نتیجه را رقم می‌زند. خلق موقعیت در این بازی برای ما سخت بود که بچه‌ها این کار را انجام دادند. نوع بازی ما باعث شد پرسپولیس فوتبال همیشگی خود را انجام ندهد و این یک امتیاز برای مهم و قابل ارزش بود. به بازیکنان خود خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: باد واقعاً اذیت کرد اما با صحبتی که بازیکنان داشتیم برای مردم آباد ان بازی کردیم. اهل اعتصاب و کودتا نیستیم و بچه‌ها با تمام وجود و با شجاعت بازی می‌کنند. امیدوارم از این بازی استفاده کنیم و به شرایط خوب خود بازگردیم.

پورموسوی در خصوص نیمه دوم افزود: احتیاط شرط عقل است و با توجه به نوع فوتبال پرسپولیس باید بازی می‌کردیم اما در نیمه دوم به دنبال کسب ۳ امتیاز بودیم. فشاری که به خط دفاع ما آمد روی ضربات بلند و اوت‌ها بود و تیم پرسپولیس از خط هافبک و عمق ما نفوذ نکرد.

کد خبر 479559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.