تراکتور  ۲ _ ۱ نساجی / تراکتور در روز درخشش اخباری به پیروزی رسید

تیم فوتبال تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال میزبان نساجی بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه _۱۶ اسفند ماه_ تیم فوتبال تراکتور در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام از ساعت ۱۵:۳۰ میزبان نساجی بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

دیدار تیم‌های تراکتور و نساجی

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان، پوریا زحمتی، رامین بابایی

کمک داور پشت دروازه: فرهاد امینی، رضوان سرشار

ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدانT مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب تیم فوتبال نساجی: حسین خطیر، حامد شیری، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، محمود قائدرحمتی، میلاد کمندانی، حسین زامهران، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر.

سرمربی: مجید جلالی

کارت زرد:

نساجی: علی آل کثیر (دقیقه ۴۴)، مجید جلالی سرمربی (دقیقه ۵۱)

تراکتور: میثم تیموری (دقیقه ۳+۴۵)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

نساجی: محمود قائد رحمتی (دقیقه ۱۲)

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۲۲)، میثم تیموری (دقیقه ۲+ ۴۵)

شرح بازی:

هر دو تیم در این بازی به دنبال پیروزی هستند تا جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند، نساجی با عملکرد خوب بازیکنانش موفق شد دقیقه ۱۲ گل نخست بازی را به ثمر برساند و از تراکتور پیش بیفتد. بازیکنان تراکتور برای جبران گل خورده تلاش کردند که محمد عباس زاده در یک شرایط سخت گل تساوی را به ثمر رساند. داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که تیموری در این دقایق اضافه گل دوم تراکتور را به ثمر رساند و این نیمه با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

در نیمه دوم تا دقیقه ۵۶ تراکتور بازی را در اختیار داشت ولی بعد از آن نساجی در چند موقعیت خطرناک ظاهر شد و موقعیت‌های جدی ایجاد کرد که با درخشش اخباری رو به رو بود. خطیبی با تغییر در ترکیب تیم خود باعث شد دفاع تراکتور بهتر شود و بازی بیشتر در میانه‌های میدان پیش برود. داور شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود تراکتور تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۷: میلاد کمندانی در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه این بازیکن به دلیل اینکه آرام بود اخباری با عکس‌العملی مناسب به کرنر فرستاد دروازه تراکتور را باز کند اما ضربه نرم او را اخباری با واکنش مناسب راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۳: حسن نجفی ارسالی روی دروازه تراکتور فرستاد که می‌رفت تا به صورت مستقیم درون دروازه تیم حریف جای بگیرد ولی اخباری یک حرکت مناسب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳+۴۵: مسعود شجاعی از محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه نساجی زد که خطیر با یک عکس‌العمل مناسب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۶: شوت محکم بازیکن نساجی را از محوطه جریمه، اخباری با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد تا برتری تراکتور همچنان ادامه دار باشد.

دقیقه ۶۰: حسین زامهران از تعلل مدافعان تراکتور استفاده کرد و شوتی به سمت دروازه تیم حریف زد که اخباری با هوشیاری تمام توپ را دفع کرد، توپ برگشتی به کمندانی رسید و شوت این بازیکن را بازهم اخباری با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۷: خطیر شوت خطرناک اکبر ایمانی که از بیرون محوطه جریمه زده شد را دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۱۲: اکبر صادقی از نقطه کرنر ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که رضا دهقانی با ضربه سر توپ را به تیر دو فرستاد و محمود قائدرحمتی با یک جایگیری خوب با ضربه سر گل اول نساجی را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۲: محمد تیکدری توپی روی دروازه نساجی فرستاد که محمد عباس زاده با ضربه سر گل تساوی بازی را وارد دروازه نساجی کرد.

دقیقه ۲+ ۴۵: دژاگه از روی نقطه کرنر ارسالی روی دروازه نساجی انجام داد که تیموری با یک ضربه سر دقیق دروازه نساجی را باز کرد.

کد خبر 479557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.