وضعیت رنگ بندی استانها مبنای سفر نوروزی/ اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی از ۲۵ اسفند

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: مقرر شد وضعیت رنگ بندی استانها مبنای سفرهای نوروزی قرار بگیرد به همین دلیل افراد نباید برای سفرهای نوروزی تعجیل کنند، زیرا از ۲۵ اسفند ماه آخرین وضعیت رنگ بندی ها اعلام می‌شود.

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری هم وضعیت مشابه استان خوزستان را پیدا کرده است، اظهار کرد: از این رو محدودیتی که برای خوزستان اعمال کردیم در زمان حاضر برای استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در مبادی منتهی به این استان در اصفهان اعمال می‌کنیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین بحث امروز سفرهای نوروزی است که مقرر شده تا وضعیت رنگ‌بندی شهرها و استان‌ها مبنای سفرها قرار گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه سفر به همه شهرها و استان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند ممنوع است، ادامه داد: همچنین سفر از استان‌های قرمز و نارنجی به سایر استان‌های چه در وضعیت زرد و آبی قرار دارند، ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: برای استان اصفهان در شرایط فعلی که در وضعیت زرد و آبی قرار دارد سفر به سایر استان‌ها با این شرایط امکان پذیر است، اما با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رزرو محل اقامت در استان مقصد.

غلامی اضافه کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی که تاییدیه بهداشت و درمان را دارند می‌توانند در استان‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی اقامت داشته باشند، بنابراین مدارس، خانه‌های استیجاری، مهمانسراها، مراکز دولتی، کمپ‌های نوروزی و چادر زدن در پارک و بوستان ممنوع است.

وی افزود: در ایام نوروز در مبادی ورودی استان کنترل و نظارت شدید برای ورود خودروهای غیر بومی متعلق به استان‌های قرمز و نارنجی خواهیم داشت.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به جرایم محدودیت‌های کرونایی، تصریح کرد: جرایمی که در گذشته همراه با طرح هوشمند محدودیت‌ها ابلاغ شده بود همچنان پابرجا است، خودروهای غیر بومی که به هر نوعی به استان اصفهان وارد می‌شوند، مشمول جرایم خواهند شد، از شهروندان می‌خواهیم برای سفر نوروزی تعجیل نکنند، زیرا آخرین وضعیت رنگ‌بندی ۲۵ اسفند اعلام می‌شود.

کد خبر 479540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    0 0
    خوابت خیر ،چهارمحال و بختیاری از ۲۵ بهمن تردد از خوزستان به چهارمحال و برعکس را کنترل کرده،وگرنه الان اصفهان از چهارمحال زودتر قرمز شده بود و بقیه جاها
    • ایرانی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      0 0
      خواب شماخیرباشه اصفهان خودشون دارن ماسک میزنن ودورهمی قبیله وعشیره ای هم ندارن وکنترل شدنگران مانباش.
  • اسماعیل.ص.م.ی IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    یک ساله این محدودیتها خون به دلمون کرده شما که از خداتونه جریمه کنید اینگار ماشینا کرونا دارن شاید یکی یه خونه تو اصفهان یا شهرکرد داره شک داره درشوقفل کرده یا نه فقط میخاد نگاه کنه و برگرده اخه این چه وضعیه شما که دلتون به حال مردم نسوخته فقط فکر جیب خودتونید