روزانه  ۸۰ نفر در گلپایگان تست کرونا می‌دهند

رئیس بیمارستان امام حسین گلپایگان گفت: اکنون ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند که وضعیت چهار نفر آنها وخیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا سلطانی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، اظهار کرد: ۱۳ ماه است که کشور و به تبع گلپایگان درگیر بیماری کرونا است، در آذر و دی در گلپایگان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی آمار بستری‌ها رو به افزایش و فوتی‌ها از ابتدای اسفند در گلپایگان افزایش یافته است.

وی افزود: اکنون ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری شده‌اند که حال چهار نفر آنها وخیم است، اگر این روال ادامه یابد گلپایگان از نظر رنگ بندی بیماری کرونا به نارنجی و سپس قرمز تبدیل خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام حسین گلپایگان با بیان اینکه در گلپایگان به دلیل برگزاری جشن تولد شش نفر در یک خانواده به بیماری مبتلا شدند، گفت: روز گذشته (جمعه ۱۵ اسفند) در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان ۸ نفر بستری شدند، اگر این آمار ادامه یابد موج چهارم کرونا در گلپایگان را تجربه می‌کنیم که مجبوریم محدودیت‌ها را حتی در بیمارستان اعمال کنیم.

سلطانی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۸۵۰ نفر در بیمارستان امام حسین بستری شدند، افزود: از ابتدای اسفند تاکنون ۶۶۰ نفر تست کرونا انجام دادند که تست ۲۳۶ نفر آن‌ها مثبت اعلام شده است یعنی ۲۸ درصد به کرونا مبتلا بودند، هشدار رفتن به سمت رنگ قرمز در گلپایگان است.

وی گفت: در آستانه سال نو قرار داریم و گلپایگان نیز از شهرهای مسافر پذیر است خواستاریم مسافران به گلپایگان سفر نکنند که کادوی کرونا با خود بیاورند، عید امسال را به مانند نوروز سال گذشته سپری کنند،، شهروندان نیز ترددها را در صورت امکان به صورت اینترنتی انجام دهند.

رئیس بیمارستان امام حسین گلپایگان با بیان اینکه کادر درمانی خسته شده‌اند و خدمات دهی دچار معضل خواهد شد، گفت: تاکنون ۱۰۰ دز واکسن در اختیار بیمارستان گلپایگان قرار گرفته است و به پرستاران تزریق شده است.

سلطانی گفت: روزانه به صورت میانگین حدود ۸۰ نفر در مراکز منتخب تست کرونا می‌شوند، محدودیت برای تست کرونا در مراکز منتخب گلپایگان نیست.

کد خبر 479534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.