نفت آبادان ۰-۰ پرسپولیس/ هدیه دو امتیازی طلایی‌های آبادان به طلایی‌پوشان اصفهان!

شاگردان گل محمدی در آبادان مقابل صنعت نفت متوقف شد تا فرصت مناسبی در اختیا سایر مدعیان صدر جدول قرار داده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز شنبه - ۱۶ اسفند ماه - در آبادان میهمان صنعت نفت بود که در پایان ۹۰ دقیقه گلی را برای هیچیک از دو تیم در بر نداشت.

دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس

ورزشگاه: تختی، آبادان

تماشاگر: -

گل‌ها:

اخطار: حکیم نصاری (دقیقه ۷۶- از نفت آبادان)

اخراج: -

صنعت نفت آبادان: حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، امید خالدی، محمود مطلق زاده، حکیم نصاری (دقیقه ۹۰ - حامدی‌فر)، حسن بیت سعید، عبدالله ناصری (دقیقه ۷۶- مهدی زبیدی)، رضا خالقی فر (دقیقه ۹۰- رحیم زهیوی) و طالب ریکانی

سرمربی: سیروس پور موسوی

پرسپولیس تهران: حامد لک، محمدحسین کنعانی، سیدجلال حسینی، علی شجاعی (دقیقه ۸۰- مهدی عبدی)، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی (دقیقه ۸۰- مهدی طاهرخانی)، وحید امیری، امید عالیشاه

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: امیر عرب براقی

شرح بازی:

تیم میزبان با توجه به آشنایی با جو محل برگزاری مسابقه، بازی را بهتر شروع کرد. نفتی‌ها با توپ رسانی خوب به کاپیتان‌شان یعنی ریکانی حتی دو بار تا آستانه گشودن دروازه پرسپولیس پیش رفتند اما حاصلی برایشان در بر نداشت. پرسپولیسی‌ها هم برخلاف دیدارهای قبلی که با بازی روی زمین اجازه نفس کشیدن را از رقبا ربوده بودند، نتوانستند در نیمه نخست کار چندان خاصی انجام دهند تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

نیمه دوم باز هم نفتی‌ها حملات زهردارتری انجام دادند و در همان دقایق ابتدایی چند بار از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس حملاتی را پایه‌ریزی کردند. در ادامه شاگردان گل محمدی با پاس‌های متوالی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما بازی جنگنده بازیکنان صنعت نفت مانع گلزنی آن‌ها شد. یکی از نکات تاکتیکی جالب این مسابقه گرفتار شدن چند باره پرسپولیسی‌ها روی نفوذهایی بود که در چند دیدار قبلی با استفاده از آن‌ها موقعیت‌های خطرناکی خلق کرده بودند.

دقایق پایانی نیز شاهد حملات متناوب از هر دو تیم بودیم. آبادانی‌ها بیشتر با استفاده از حرکات خالقی فر و طالب ریکانی به دنبال یافتن راهی برای گشودن دروازه حریف بودند و آن سوی میدان، شاگردان گل محمدی بیشتر بر ارسال از جناحین و اوت‌های بلند وحید امیری متمرکز شده بودند.

در واپسین لحظات بازیکنان پرسپولیس فشار بی‌امانی را روی دروازه نفت گذاشته و مرتب توپ را به محوطه این تیم می‌کشاندند که البته نتیجه‌ای در بر نداشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱- پاس عمقی برای ریکانی او را با لک تک به تک کرد و ضربه ریکانی می‌رفت تا آرام آرام وارد دروازه شود که سید جلال حسینی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۲۸- ضربه سر ریکانی با اختلاف اندک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷- ارسال تند و تیز بازیکنان صنعت نفت را سید جلال ناقص دفع کرد و توپی که به هوا رفته بود، با ضربه سری که رضا خالقی فر به پشت سر به توپ زد، به سمت دروازه روانه شد که لک با سیوی دیدنی توپ را دور کرد.

دقیقه ۶۵- سانتر احسان پهلوان در فضا خالی به نورالهی رسید اما توپ روی سرش جفت و جور نشد.

دقیقه ۷۶- شوت عبداله ناصری به شکلی خطرناک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸- اوت دستی بلند وحید امیری به محوطه نفت آمد و ضربه سر نورالهی با اختلاف بسیار اندک از کنار دروازه فلاح زاده به اوت رفت.

نکات ویژه:

* به دلیل شرایط ویژه کرونا انگلیسی در خوزستان هیچ خبرنگاری اجازه ورود به استادیوم تختی آبادان را نداشته است.

کد خبر 479516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.