شیراز می‌تواند میزبان جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۰ باشد

شهردار شیراز یکی از جذاب ترین پروژه‌های شهری در این کلانشهر را پردیس سینمایی جوان نام برد و گفت: به صراحت امروز به تهران اعلام می‌کنیم که با افتتاح این پردیس سیمنایی، شیراز می‌تواند میزبان جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۰ باشد.

به گزارش ایمنا، حیدر اسکندرپور در آئین آغاز کاشت درخت در محدوده پیاده‌راه سلامت منطقه دو شهرداری شیراز، اظهار کرد: پیشرفته‌ترین تجهیزات سینمایی را برای استقرار در پردیس سینمایی جوان که دارای ٥ سالن است، خریداری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در سالیان گذشته دست به تخریب منابع طبیعی زدیم و در بسیاری از نقاط جنگل‌ها را نابود و به اسم توسعه بسیاری از باغ‌ها را از بین بردیم.

شهردار شیراز با اشاره به کاهش وسعت باغ‌های قصر دشت در سال‌های پس از انقلاب تاکنون، احیای این باغ‌ها را از اولویت‌های شهرداری شیراز عنوان کرد و افزود: حجم درختکاری انجام شده در یکسال گذشته در شیراز بی‌نظیر بوده و به عنوان مثال؛ فضای سبز اطراف بلوار مدرس که به دلیل احداث خط مترو نابود شده بود، اما امروز با درخت و درختچه سرو و چنار و گل به آراستگی رسیده است.

وی با بیان اینکه اغلب بلوارهای مناطق این کلانشهر به ویژه شهرداری منطقه دو با درختان و درختچه‌ها زیباسازی شده‌اند، گفت: اکنون بیش از ٤٠٠ میلیارد تومان پروژه در این منطقه از کلانشهر شیراز حال اجراست که بی سابقه محسوب می‌شود.

اسکندرپور با بیان اینکه از وضعیت اقتصادی مردم مطلع هستیم، گفت: در شهرداری و در بخش اقتصادی کاری از دستمان بر نمی‌آید که برای مردم انجام دهیم، اما عهد کرده‌ایم تا زمانی که در شهرداری مشغول به خدمت هستیم، به اندازه توان خود برای امیدواری مردم به آینده شهر و کشور تلاش کنیم.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: امروز هم در همین شرایط سخت بیش از ١٥٧ پروژه شاخص در این کلانشهر در حال اجرا است.

منبع: ایسنا

کد خبر 479494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.