نیمار در بازی برابر بارسلونا باز هم غایب است؟

پی اس جی موفق شد در دور اول رقابت‌های باشگاهی اروپا بارسلونا را با اختلاف شکست دهد و بدون شک حضور نیمار می‌تواند در بازی برگشت کمک کننده باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، تنها چند روز تا برگزاری بازی برگشت بین دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است و در این فرصت بسیاری از هواداران پاریسی امیدوار به بازگشت نیمار هستند تا با اطمینان خاطر بیشتری به استقبال بازی برگشت بروند.

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی تیم پی اس جی هم خاطرنشان کرده است که حضور نیمار در دیدار برابر آبی و اناری‌ها می‌تواند بسیار اثرگذار باشد اما حفظ سلامتی او اهمیت بیشتری دارد و نمی‌توان با قطعیت در حال حاضر راجع به شرایط او صحبت کرد.

وی در خصوص آمادگی نیمار گفت: شرایط آمادگی نیمار و پروسه‌ای که او در حال حاضر در آن قرار دارد کاملاً امیدوار کننده است. او در بازی بعدی ما در لیگ غایب است و نمی‌تواند تا آن زمان آماده شود. این چیزی است که در حال حاضر می‌توانیم به صورت قطعی بگوییم.

پوچتینو ادامه داد: امیدواریم که او بتواند جزئی از ترکیب ما در دیدار برابر بارسلونا باشد اما واقعاً در شرایط کنونی نمی‌توان با قاطعیت نظر داد. مسئله این است که او هنوز احساس مصدومیت دارد و باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی پاریسی‌ها هنوز در خصوص شرایط نیمار نظر مشخصی نداده است و احتمالاً تا چند روز آینده بالاخره مشخص خواهد شد که آیا این ستاره برزیلی فرصت بازی برابر تیم سابق خود یعنی بارسلونا را پیدا خواهد کرد یا خیر.

کد خبر 479472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.