۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
روزهای سرنوشت‌ساز آقای سیمئونه

در حساس‌ترین رقابت لالیگا در هفته پیش رو دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید باید به مصاف یکدیگر بروند تا دو تیم بالانشین اسپانیا تا حدود زیادی تکلیف قهرمان این فصل را مشخص کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اگرچه همیشه گفته شده که تعیین سرنوشت به دست خود انسان‌هاست اما به نظر می‌رسد که اتلتیکویی ها نتوانند عنان اسب سرکش لالیگا را کنترل کنند و احتمالاً جایگاه خوبی که در صدر جدول به دست آمده بود را از دست بدهند.

طی ماه اخیر سیمئونه و تیمش نتوانسته‌اند آنطور که باید و شاید شرایط را کنترل کنند و اتلتیکو ماه بدی را پشت سر گذاشته است. مادریدی‌ها امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و این در حالی است که بارسلونا و رئال مادرید با جدیت در تلاشند تا بتوانند صدر را از اتلتیکو بگیرند.

عملکرد نه چندان جالب قرمزپوشان و سفیدپوشان حتی باعث شده تا برخی حواشی روی نیمکت این تیم به وجود بیاید. برخی منابع خبری نقل کرده‌اند که درگیری لفظی شدیدی میان ژائو فلیکس و سیمئونه به دلیل نیمکت نشین شدن مهاجم پرتغالی صورت گرفته است.

اتلتیکو در حال حاضر نیاز مبرمی به حفظ آرامش و تمرکز خود دارد تا شاید بتواند دوباره در رقابت هیجان‌انگیز و نفسگیر کسب عنوان قهرمانی لالیگا باز هم پیروز شود. پیروزی دلچسبی که به سادگی دست یافتنی نیست و سیمئونه و بازیکنانش تا حد زیادی در حال دور شدن از این پیروزی هستند.

اتلتیکو مادرید باید طی روزهای آتی یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خودش را با رئال مادرید برگزار کند. دربی شهر مادرید و البته اسپانیا در حالی برگزار می‌شود که زیدان مصدومین زیادی دارد اما تعدادی از بازیکنانی که سابقاً از بازی محروم بودند، حالا فرصت حضور در ترکیب رئال را دارند و همین مسئله می‌تواند جدال پیش رو را برای اتلتیکو مادرید سخت کند.

دربی مادرید روز یکشنبه برگزار خواهد شد و دو تیم مادریدی یکی از جدی‌ترین چالش‌های خود را پشت سر خواهند گذاشت. رئال در صورت کسب پیروزی در مسابقه دربی می‌تواند با امیدواری بسیار بیشتری به مصاف رقبای خود برود و اتلتیکو نیز در صورت کسب پیروزی می‌تواند تا حدود زیادی مطمئن باشد که رئال دیگر نمی‌تواند جایگاهشان در صدر را تهدید کند.

کد خبر 479429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.