پیشرفت ۸۵ درصدی ساختمان چند منظوره ورزشی_مدیریت بحران دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: ساختمان چند منظوره ورزشی_مدیریت بحران دوگنبدان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن آن نیاز به ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری با بیان این که شهر دوگنبدان در مواقع بحران نیاز به یک سالن اضطراری برای اسکان شهروندان دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه شورای پدافند غیرعامل شهرداری دوگنبدان نسبت به احداث ساختمان چند منظوره ورزشی_مدیریت بحران برای استفاده شهروندان در مواقع بحران به منظور جلوگیری از تلفات جانی و مالی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: این ساختمان برای مواقع اضطراری و بحران و با پیش بینی سیستم‌ها، امکانات و تجهیزات لازم در محدوده شهر طراحی و احداث و در حال احداث است.

شهردار دوگنبدان با بیان این که عملیات احداث این ساختمان از سال ۱۳۸۶ آغاز شده و تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: اعتبار این پروژه از سال ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۶ تنها ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده که تا سال ۱۳۹۶ مبلغ شش میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال در این پروژه هزینه شده است.

وی با بیان این که ساختمان چند منظوره ورزشی و مدیریت بحران دوگنبدان برای تکمیل و بهره برداری نیاز به اعتبار و تأمین هزینه‌های مالی دارد، تصریح کرد: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن این ساختمان نیاز به ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار است.

ظفری با بیان این که سالن اسکان اضطراری و سالن کنفرانس در متراژی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است، ادامه داد: برای تکمیل این بخش از ساختمان چند منظوره نیاز به ۲۶ میلیارد ریال اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل محوطه سازی، پارکینگ، دیوار، سکوی اسکان موقت نیاز به ۳۰ میلیارد ریال و همچنین برای تجهیز سالن مدیریت اعم از سیستم گرمایشی، سرمایشی، دوربین مدار بسته ماشین آلات، کفپوش و تجهیز سالن کنفرانس نیاز به ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

شهردار دوگنبدان با بیان این که زلزله مخاطره محتمل شهر دوگنبدان است که باید برای آمادگی و پیشگیری در برابر آن صدها طرح اجرا شود، گفت: ساختمان سکان اضطراری با در نظر گرفتن چهار شاخص شامل نزدیکی به مراکز جمعیتی، امکان تسریع در بهره‌برداری، وجود امکانات زیربنایی و وجود فضای قابل استفاده در حال احداث است.

منبع: فارس

کد خبر 479425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.