۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
شهرکرد برای نوروز آماده می‌شود

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد از آماده‌سازی فضاسازی شهر برای ایام نوروز با توجه به شرایط کرونایی خبرداد.

اکبر ایازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که فضاسازی شهر برای ایام نوروز برعهده سه حوزه شهرداری است، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان سیما و منظر و فضای سبز و مدیریت ارتباطات شهرداری در این فرآیند نقش مهمی برعهده دارند.

وی با بیان این که شش سفره هفت سین در شهر با در نظر گرفتن ناحیه غرب شهرکرد قرار داده خواهد شد، گفت: در میدان آرامستان بهشت رحمت نیز یک سفره هفت سین قرار داده می‌شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد تصریح کرد: رنگ آمیزی تمامی آبنماهای ویژه در میدان‌هایی که حوضچه‌های آبی دارند در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان این که المان نوروز ۱۴۰۰ در سه ورودی غربی، شرقی و جنوبی شهرکرد مستقر خواهد شد، ادامه داد: اگر ستاد کرونا تأیید کند کاروان شادی نیز در شهر خواهیم داشت.

ایازی نصب ۱۰ پایه خشت قالی برگرفته از هنر فرش در چالشتر، نصب چهار تابلو پازلی در میدان معلم، بلوار کاشانی، چهارراه دامپزشکی و میدان امامزادگان را از دیگر اقدامات برای نوروز برشمرد و عنوان کرد: باتوجه به فرارسیدن سالروز ایام ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) فضاسازی لازم برای این اعیاد نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که پرچم‌ها و ریسه‌ها در سطح شهر تعویض می‌شود، تاکید کرد: دیوارنگاری در چند نقطه نیز صورت خواهد گرفت و دو تلویزیون شهری بزرگ در اوایل سال آینده در شهر نصب می‌شود که در حال حاضر اقدامات لازم برای جانمایی و اخذ مجوز زمان‌بر است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد رنگ آمیزی تمام جداول، شست و شوی تابلوهای راهنمایی رانندگی را از دیگر برنامه‌ها برای استقبال از بهار عنوان کرد.

وی گفت: برای جابجایی انواع المان‌هایی که ساخته می‌شود نیز به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در نواحی پنجگانه و مناطق ۲۲ گانه توزیع به صورت یکسان صورت گیرد.

ایازی خاطرنشان کرد: در مجموع برای تمامی این اقدامات حدود دو میلیارد و ۶۰۰ تومان اعتبار برای این اقدامات در نظر گرفته شده است.
 

کد خبر 479423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.