استقلال_فولاد/ رونمایی سوم از استقلال مدل فرهاد!

استقلال در اولین دیدار خود با هدایت فرهاد مجیدی، عصر امروز (شنبه) میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و فولاد خوزستان در شرایطی عصر امروز شنبه _۱۶ اسفند ماه_ از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم خواهند رفت که آبی‌پوشان با تغییر سرمربی خود پا به این نبرد حساس خواهند گذاشت. فرهاد مجیدی برای سومین فصل متوالی کارش روی نیمکت استقلال را استارت خواهد زد و نکونام، در جست و جوی برد مقابل استقلال بحران زده برای نزدیک شدن به صدر جدول است.

بازی چشم‌نواز و بازگشت به صدر؛ خواسته طرفداران از فرهاد

آبی‌های تهرانی که در لیگ امسال بیش از چند سال گذشته حضور در صدر جدول را تجربه کرده بودند با شکست مقابل سپاهان و توقف در رفسنجان، با فاصله نسبتاً زیادی نسبت سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول جا خوش کردند تا به این ترتیب کار سختی برای قهرمانی داشته باشند. این نتایج نه چندان مطلوب و از دست رفتن صدر باعث اعتراضات فراوان هواداران شده بود تا بالاخره فکری، توافقی از استقلال جدا شود.

استقلال - فولاد/ رونمایی سوم از استقلالِ مدل فرهاد!

هیئت مدیره استقلال نیز زمان را از دست نداد و خیلی زود فرهاد مجیدی و دستیارانش را جانشین فکری و کادرش کرد. استقلالی‌ها که در سه سال اخیر به بازگشت مجیدی کاملاً عادت کرده‌اند، بسیار امیدوارند تا شماره هفت محبوبشان دوباره آنها را به کورس قهرمانی بازگرداند. به علاوه یکی از نارضایتی‌های هواداران آبی‌ها از محمود فکری، سبک بازی دفاعی و بی برنامه تیمشان بود که چندان چشم‌نواز با رقبا مصاف نمی‌کرد. با این حال فرهاد مجیدی نشان داده به فوتبال تهاجمی علاقه فراوانی دارد و با داشتن سه مهاجم زهردار در مثلث هجومی تیم خود، می‌تواند کار را برای خط دفاع هر حریفی دشوار کند.

کروات استقلال در مسیر بازگشت؟

هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال که پس از ادامه دار شدن نیمکت نشینی اش در دربی تصمیم به ترک ایران گرفت، با روی کار آمدن مجیدی به نظر قصد بازگشت به استقلال را دارد. سرمربی جدید آبی‌ها که رابطه خوبی با خارجی‌های تیمش دارد بلافاصله پس از در دست گرفتن سکان هدایت این تیم، خواستار بازگشت و مذاکره مجدد با میلیچ شده است. البته برخی مدیران استقلال در اظهار نظرهایی گفته‌اند میلیچ فسخ کرده و اگر این خبر صحت داشته باشد، طبق قانون منع جذب خارجی‌ها، میلیچ دیگر اجازه بازگشت ندارد.

فولاد دنبال هتریک در سال ۹۹ برابر آبی‌ها!

فولاد که تنها با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال در رده چهارم جدول قرار دارند، حریفی دشوار برای شاگردان مجیدی بوده و دیدار نفسگیری را رقم خواهند زد. با توجه به وضعیت جدول، پیروز این مسابقه با نزدیک شدن به صدر همچنان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار خواهند بود اما بازنده یا توقف هر دو تیم، آنها را از جنگ مدعیان خارج خواهد کرد.

نکته قابل توجه در خصوص سرخ‌های خوزستانی دو برد ارزشمندشان در دو مصاف قبلی با استقلال است که حالا دنبال هتریک برابر این تیم تهرانی در سال ۹۹ هستند. آنها در ابتدا در نخستین بازی لیگ پس از سرگیری رقابت‌های فصل گذشته بعد از تعطیلی چند ماهه، استقلال را تحت هدایت مجیدی و در جدالی پر حاشیه با دو گل مغلوب کردند تا اوضاع فرهاد روی نیمکت استقلال متزلزل شود.

استقلال - فولاد/ رونمایی سوم از استقلالِ مدل فرهاد!

جدال جذاب گزینه‌های نیمکت استقلال!

فولادی‌ها این فصل نیز در هفته دوم رقابت‌ها، نخستین باخت محمود فکری در استقلال را رقم زدند و با کامبک در دقایق پایانی، از سد آبی‌ها گذشتند. این دیدار نیز دور از جنجال‌ها و حواشی همیشگی پیرامون بازی‌های فولاد نبود و فیلم‌های عجیبی از کادر هر دو تیم به رسانه‌ها مخابره شد. نکته قابل توجه در خصوص فولاد نکونام این است که کاپیتان اسبق آبی‌پوشان، هرگز در کسوت سرمربیگری فولاد مغلوب استقلال نشده و در دو دیدار قبلی با این تیم در سال جاری، بردهای شیرینی را به دست آورده است.

هفته گذشته که لیستی از گزینه‌ها برای نیمکت استقلال ردیف شده بود، نام جواد نکونام نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. حتی اسماعیل مددی خبر مذاکره با فولاد را تأیید کرده بود که البته سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان به دلیل حضور این تیم در پلی‌آف آسیا، با انتقال او مخالفت کرد تا نکونام همچنان از نیمکت تیم محبوبش دور بماند. حالا مصاف زودهنگام دو رقیب تصدی نیمکت استقلال می‌تواند جذابیت‌های خاصی داشته باشد و نکونام و مجیدی تیم‌هایشان را برای قدرت نمایی دانش فنی شأن روانه دیدار امروز خواهند کرد.

کد خبر 479399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.