ارسال اقلام بهداشتی برای آسیب دیدگان زلزله در سی‌سخت

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از اهدا ۱۲۵ هزار ماسک سه لایه و ۱۲۵۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست برای هموطنان آسیب دیده از زلزله ۵.۶ ریشتری شهر سی‌سخت شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا عسکری اظهار کرد: در پی وقوع زمین‌لرزه در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیاری از مردم سی‌سخت علاوه بر اسکان موقت در شرایط سخت زمستان که با سرعت قابل قبولی توسط جمعیت هلال‌احمر انجام شد، باید از خود در مقابل بیماری کرونا نیز محافظت کنند که در این راستا و با توجه نیاز مبرم مردم شریف این منطقه به اقلام بهداشتی، سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر اقدام به تأمین و ارسال بخشی از نیازهای مردم به اقلام بهداشتی به منظور محافظت در مقابل کووید ۱۹ را کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: همواره در چنین شرایطی و در مواقع بحرانی دغدغه پیشگیری از بروز بیماری‌های مرتبط، ضرورت چنین توجهاتی را می‌طلبید که سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برای اقدامات لازم و ضروری در حوزه فعالیت خود ورود خواهد کرد.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه شهر سی سخت را لرزاند و تاکنون بزرگترین پس لرزه آن ۴.۵ ریشتر بوده است که ظهر چهارشنبه ۶ اسفندماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

منبع: ایرنا

کد خبر 479394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.