پاکبانان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند

شهردار مشگین شهر با بیان این که پاکبانان در همه گیری کرونا همواره به طور مستقیم با زباله های عفونی در تماس هستند. گفت: این قشر آسیب پذیر باید در اولویت دریافت واکسن بیماری کوید ۱۹ قرار گیرند.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاکبانان از اولین روزهای شیوع کرونا، با تمام توان در راه خدمت به شهروندان همواره در معرض خطر بوده اند، اما طی این مدت وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

وی افزود: پاکبانان از اقشار زحمتکش و فداکار جامعه هستند و تمامی توان خود را به کار بسته‌اند تا در همه‌گیری بیماری کرونا با انجام کار مضاعف و پاکسازی محیط شهری از آلودگی‌ها، بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنند.

شهردار مشگین شهر گفت: پاکبانان در ایام شیوع کرونا با توجه به این که روزانه با زباله‌ها و پسماندهای عفونی و کرونایی در سطح شهر در تماس هستند، فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند، به همین دلیل از مسئولان بهداشت و درمان انتظار داریم تا واکسیناسیون این قشر آسیب پذیر را در اولویت قرار دهند.

انوری آذر به شهروندان توصیه کرد: به منظور حفظ سلامت پاکبانان، لوازم بهداشتی یکبار مصرف مخصوص پیشگیری از کرونا را از سایر زباله‌ها تفکیک کرده و آن را در کیسه‌های دربسته در مخازن مخصوص قرار دهند و از رهاسازی ماسک و دستکش در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 479354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.