جزیره کیش جدیدترین مقصد ۵G ایرانسل است

مدیرعامل ایرانسل در صفحه اینستاگرام خود خبر داد: «جزیره زیبای کیش، نگین خلیج فارس، جدیدترین مقصد ۵G ایرانسل است.»

به گزارش ایمنا، بیژن عباسی‌آرند در صفحه اینستاگرام خود خبر داد: «جزیره زیبای کیش، نگین خلیج فارس، جدیدترین مقصد ۵G ایرانسل است.»جزیره کیش جدیدترین مقصد ۵G ایرانسل

وی با اعلام این خبر، نوشت: «از بامداد فردا، شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹، خدمات تجاری نسل پنجم تلفن همراه و اینترنت پرسرعت ۵G ایرانسل در اختیار کیش‌وندان عزیز قرار می‌گیرد. خدمات این سایت، از طریق دکل اشتراکی منطقه آزاد کیش ارائه می‌شود و مرکز تجاری کیش (بازار بزرگ کیش) تحت پوشش آن قرار دارد.

ساحل مرجان و اسکله بزرگ و نیز مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش، از جمله مراکز مهم واقع در محدوده این سایت هستند.»وی در ادامه خبر داد: «تا این لحظه، تمامی مراحل نصب، راه‌اندازی و بهینه‌سازی سایت، با تلاش و همت جوانان متخصص ایرانی، همکاران عزیزم در ایرانسل، انجام شده و به یاری خدا، از بامداد فردا، آماده سرویس‌دهی تجاری است.

زمان افتتاح رسمی این سایت که ششمین سایت تجاری ۵G ایرانسل است، در هفته پیش‌رو، به زودی اعلام می‌شود.»همواره تلاش کرده‌ایم بهترین باشیم ما به هدف خود که نوآوری، تحرک و نشاط در بازار تلفن همراه بوده دست یافته و در این راه بسیار تقدیر شده‌ایم.

نشان «استاندارد بین‌المللی تکنولوژی و کیفیت برتر در صنایع ارتباطات اتحادیه اروپا»، نشان ویژه «رضایتمندی مشتری در حوزه ارتباطات»، لوح تقدیر به عنوان «اپراتور برگزیده در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات»، لوح تقدیر دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش و ارتقای رضایت‌مندی مشتریان و تندیس و لوح تقدیر به عنوان «تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات» به انتخاب مجمع جهانی نشان منتخب، تنها بخشی از تقدیرها و افتخاراتی هستند که در راه خدمت به شما کسب کرده‌ایم.

چشم انداز و اهداف راهبردی ما رؤیای آن را داریم تا در ارائه دنیایی از خدمات دیجیتالی جدید و جسورانه به شما پیشرو باشیم. در همین راستا منابع خود را به روشنایی بخشیدن هر چه بیشتر به افق زندگی مشتریانمان اختصاص داده‌ایم.

بنابه گزارش اقتصاد آنلاین، در این راه اهدافی پیش رو داریم که ما را به ادامه راه امیدوار می‌کند. ارزش آفرینی و خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان، بهبود مشتری مداری بخش‌های خدمات‌رسان به مشتریان و فعالیت بر اساس اصول نوآوری در همه امور بخشی از دغدغه‌های ماست تا بتوانیم همیشه بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

کد خبر 479337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.