امیدوارم چهار سال آینده از انتخاب نفرات فدراسیون فوتبال راضی باشیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گفت: وی با بیان اینکه هدف ما از روز اول صعود به پلی آف بود، تصریح کرد: شرایط سخت شده ولی می‌جنگیم و امیدواریم روز آخر همه اتفاقات خوب به نفع تیم بشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معصومه رضا زاده پس از پیروزی تیمش مقابل هیئت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: جدا از نتیجه باید از جوانان اصفهان تشکر کنم به دلیل اینکه تا دقیقه ۴۰ شجاعانه جنگیدند و این برای تیمی که می‌بیند این تعداد گل خورده، اما باز هم ادامه می‌دهد مهم است. امیدوارم در آینده ما شاهد تیم بهتری از اصفهان باشیم. اصفهان تیم جوانی دارد و انگیزه‌های زیادی دارند که امیدوارم با حمایت این جوانان بتوانند راه خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه هدف ما از روز اول صعود به پلی آف بود، تصریح کرد: شرایط سخت شده ولی می‌جنگیم و امیدواریم روز آخر همه اتفاقات خوب به نفع تیم بشود. روی کاغذ شانس داریم پس تا روز آخر خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، خاطر نشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی ایجاد شد که مسابقات دیر شروع شد و دو گروه شدن تیم‌ها شرایط را سخت کرد، در گروه ما که گروه مرگ است چهار تیم خوب قرار دارند. با توجه به شرایط موجود در جامعه باز هم خوب است که مسابقات برگزار شد زیرا مسابقات و تیم‌ها منبع درآمدی برای بازیکنان و سایر افرادی که در برگزاری دخیل هستند است.

رضا زاده با اشاره به اینکه امیدوارم خانم موسوی که نایب رئیس فدراسیون فوتبال شدند از این به بعد بیشتر به بانوان توجه کنند، گفت: بانوان نیاز به حمایت زیادی دارند، نه تنها نایب رئیس بانوان فدراسیون بلکه رئیس فدراسیون نیز نباید توجه بیشتری به بانوان داشته باشند. چند سالی فوتبال و فوتسال بانوان دیده نمی‌شد که امیدوارم تغییرات جدید فقط حرف نباشد و چهار سال آینده بنشینیم و بگوییم چقدر خوب که این نفرات انتخاب شدند.

کد خبر 479259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.