ایجاد ترافیک شدید با واژگونی ۲ خودروی سنگین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه واژگونی ۲ خودروی سنگین در کمربندی خمینی‌شهر اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه واژگونی ۲ خودرو سنگین در کمربندی خمینی‌شهر حوالی دانشگاه آزاد، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷:۲۸ امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی گفت: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۳ خمینی‌شهر به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند که در کمترین زمان ممکن در محل، حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به این که علت بروز حادثه در دست بررسی است، افزود: واژگونی این ۲ خودرو باعث ایجاد ترافیک شدید شده و کمربندی خمینی‌شهر حدود ۳ ساعت بسته شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ راننده آسیب دیدند، تصریح کرد: مصدومان حادثه دیده تحویل نیروهای اورژانس شدند و شرایط عمومی آن‌ها مساعد است، حادثه مورد فوتی نداشته است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: رانندگان باید در مواقع بارندگی و لغزنده شدن جاده با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حادثه پیشگیری شود.

کد خبر 479254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.