آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۱۵ اسفندماه؛ ۲ فوتی و ۴ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

سیدعلی درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان چهارمحال و بختیاری، در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز جمعه ۱۵ اسفندماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۶ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی افزود: از این تعداد ۳۴ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

درخشان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۴ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید_۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند، مثبت قطعی اعلام شد.

وی ادامه داد: اکنون ۹۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۵۹ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

درخشان تاکید کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۷۷۹ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: اکنون ۱۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 479251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.