مسائلی که پشت پرده تیم وجود دارد بازیکنان را اذیت می کند

بازیکن تیم هیئت فوتبال اصفهان گفت: امیدوارم صدای من شنیده شود و متوجه شوند که حرفه‌ای نبودن، بی انضباطی و مسائل پشت پرده، روان بازیکنان را بهم ریخته که در نتایج هم تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سارا محمدی پس از شکست تیمش مقابل رهیاب تهران اظهار کرد: همه تیم‌های لیگ برتر می‌دانند تیم ما بسیار جوان، کم تجربه و جویای نام است. بازیکنان در هر بازی پیشرفت می‌کنند نباید به گل‌هایی که می‌خوریم نگاه کرد زیرا تمرینات پیش فصل نداشتیم و تیم دیر بسته شد. یکی از دلایلی که تعداد گل خورده تیم ما بالا است و در حد نام اصفهان ظاهر نشدیم، فشار روانی است که از پشت پرده به ما وارد می‌شود.

وی ادامه داد: حق بازیکنان اصفهان نیست که دست خالی و بدون تجربه در بالاترین سطح لیگ بانوان تلاش کنند و از جانب مسئولین اذیت شوند. امیدوارم صدای من شنیده شود و متوجه شوند که حرفه‌ای نبودن، بی انضباطی و مسائل پشت پرده روان بازیکنان را بهم ریخته که در نتایج هم تأثیرگذار است. با توجه به شرایط بدی که درست شده نباید از بازیکنان انتظار داشت در اندازه توان خود ظاهر شوند و اگر یک سری مسائل و حواشی نبود می‌توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان با بیان این که در لیگ برتر نباید به صورت مداوم سرمربی تیمی تغییر کند، تصریح کرد: تا اینجای کار حدود سه سرمربی عوض کردیم که تأثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان داشت و زمانی که با مربی هماهنگ می‌شدیم آن مربی تغییر می‌کرد. همه قصد مدیریت روی تیم را دارند ولی مشکل ما این است که آنها اجازه نمی‌دهند سرمربی کار خود را انجام دهد. در مسائل فنی، فردی از جای دیگری دخالت می‌کند و باعث شده بازیکن شرایط ایده آل نداشته باشد.

محمدی اضافه کرد: امیدوارم این مسائل نباشد زیرا حق بانوان فوتسالیست اصفهان نیست، حمایتی از جانب مسئولان نشدیم امیدوارم حمایت خود را از تیم شروع کنند. هدف ما در لیگ با توجه به اینکه در گروه سختی قرار داریم ماندن در لیگ است.

کد خبر 479238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.