ورود مسافر نوروزی به چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

️معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی، این استان در نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نیست و ارائه هرگونه خدمات به مسافران ممنوع است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری جعفر مردانی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا ی انگلیس ی و ضرورت به کارگیری مراقبت‌های بهداشتی، این استان در نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی نیست و ارائه هرگونه خدمات به مسافران ممنوع است.

تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان در دستور کار قرار گرفته است

وی ادامه داد: تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان به ویژه در مرزهای مشترک با استان خوزستان در دستور کار قرار گرفته و با هماهنگی فرمانداران و نیروی انتظامی استان در حال انجام است و می‌طلبد در این خصوص بیش از پیش نظارت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت زرد هشت شهرستان از شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، تصریح کرد: برای کنترل وضعیت استان تا ۲۵ اسفند هرگونه تجمع، همایش، جشنواره و مراسم عروسی و ترحیم ممنوع است و در همین رابطه باید نظارت بیشتری بر چاپخانه‌ها در خصوص ممنوعیت چاپ دعوتنامه‌های عروسی و مجلس ترحیم شود.

مردانی ساده‌انگاری را از مهمترین چالش‌های مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی همچنان نسبت به تداوم اطلاع‌رسانی و ارسال پیامک به آحاد مردم اقدام کند.

کد خبر 479150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.