غرس ۳۵۳۵اصله نهال توسط شهرداری زنجان

در آستانه کنگره ۳۵۳۵ شهید مراسم غرس ۳۵۳۵ درخت به پاس ارج نهادن به رشادت‌ها و ایثار ۳۵۳۵ شهید استان، امروز با حضور امام جمعه زنجان، استاندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، محل شهرک پونک بلوار مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ حبیب الله یگانه، شهردار زنجان شامگاه امروز پنج شنبه در این آئین با بیان اینکه در شهر زنجان ۶۵۰ هکتار فضای سبز وجود دارد گفت: امسال ۱۸ هکتار به محدوده فضای سبز شهر زنجان افزوده شده است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل آبی شهر زنجان و محدودیت موجود، از فضای سبز به صورت خوش منظر استفاده می‌کنیم.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه سیاست مدیریت شهری محدودیت سطح چمن کاری در فضاهای سبز است، ادامه داد: امسال ۱۰ پارک محله‌ای افتتاح کرده‌ایم.

یگانه با اذعان به اینکه سال آینده کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود اضافه کرد: مردم استان در طول دفاع مقدس ۳۵۳۵ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و به همین مناسبت امروز ۳۵۳۵ نهال را در این محل غرس خواهیم کرد.

در ادامه سلطان محمدی، مدیر منطقه چهار شهرداری با اشاره اینکه تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت امروز مدیون خون شهدا است، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا تنها کاری است که توجه به آن امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا در زمان حیات و بعد از شهادت شأن حیات ما را تضمین کرده‌اند ادامه داد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ۳۵۳۵ شهید امروز ۳۵۳۵ نهال غرس می‌کنیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری نهال کاری را قدمی در جهت سالم سازی شهر عنوان کرد و افزود: در دنیای امروز که با انواع آلایندگی سروکار داریم نهال کاری اهمیت دوچندانی دارد و همکاری همه دستگاه‌ها ضروری به نظر می‌رسد.

محمدی با یادآوری این نکته که این سنت حسنه باید در بین شهروندان نهادینه شده و شهرداری را در این امر یاری رسانند اظهار داشت: مساحت این فضا حدود بیست هزار متر مربع با هزینه چهل میلیارد ریال و با همت ۱۲۰ نفر از نیروهای شهرداری طی دو هفته صورت گرفته است.

گفتنی است در خاتمه از خانواده سر لشگر شهید مخبری تجلیل به عمل خواهد آمد

کد خبر 479140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.