یادواره «ستارگان دوکوهه» برگزار شد

یادواره «ستارگان دوکوهه» با حضور تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سالن اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.

به گزارش ایمنا، در این یادواره، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه سردار شهید محمدابراهیم همت، به برخی دیگر از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اقتدار و شجاعت حاج احمد متوسلیان زبانزد بود. از سوی دیگر، ایثار و اخلاص شهید چراغی هم برای همیشه ماندگار خواهد شد.

وی از سردار شهید عباس کریمی به عنوان ولایتمداری خالص یاد کرد و در عین حال روحیه انقلابی سردار شهید مهتدی را ستود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) از سرلشکر شهید احمد سوداگر هم به عنوان فرماندهی مردمی و فرهنگی یاد کرد.

سردار حسن‌زاده، سردار شهید حسین همدانی را به عنوان فرماندهی تمامی عیار و دارای تبحر در همه زمینه‌ها توصیف کرد.

وی همچنین یاد دلاوری‌های سردار شهید رضا فرزانه و سردار شهید حسین اسداللهی را هم گرامی داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) در پایان سخنانش یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فرمانده بزرگ محور مقاومت گرامیداشت و افزود: امیدواریم راه و سیره این شهید بزرگ را همواره دنبال کنیم.

سردار حسن‌زاده گفت: اینکه امروز ما اینجا جمع شده‌ایم؛ به این معناست که هنوز شهدا ما را صدا می‌زنند و جمع می‌کنند تا از بزرگی و عظمت آن‌ها یاد کنیم.

وی تأکید کرد: طبق روال هر ساله که مراسم‌های بزرگداشت و پاسداشت شهدا را برگزار می‌کردیم، تصمیم گرفتیم تا به همت رزمندگان و پیشکسوتان لشکر ۲۷ و سپاه محمد رسول‌الله (ص) در هر فصلی یک یادواره شهدا برگزار کنیم.

یادواره ستارگان دوکوهه طبق روال هرساله به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمدابراهیم همت و فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)،همزمان با ایام عملیات خیبر برگزار می‌شود.

در این مراسم از دو رزمنده نمونه لشکر محمد رسول‌الله (ص) تجلیل شد.

در این مراسم، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سابق سپاه محمد رسول‌الله (ص)،سردار محمد کوثری فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در دفاع‌مقدس و عده‌ای دیگر از فرماندهان حضور داشتند.

منبع: ایسنا

کد خبر 479133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.