نزدیکی مهرام به قهرمانی با پیروزی مقابل بهمن

در دیدار رفت فینال لیگ برتر بسکتبال زنان، تیم مهرام توانست با نتیجه ۷۴ بر ۶۳ تیم بهمن را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۱۴ اسفند ماه، دیدار رفت فینال لیگ برتر بسکتبال زنان در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار شد. تیم مهرام توانست با نتیجه ۷۴ بر ۶۳ تیم بهمن را شکست دهد.

در کوارتر اول، دختران مهرام با این که ۷ امتیاز از بهمن عقب بودند و تنها ۲ امتیاز کسی کرده بودند اما توانستند ۹ امتیاز کسب کنند و ۱۱ بر ۹ نتیجه را تغییر دهند، در ادامه بازی تیم مهرام، در روند امتیاز گیری پیش افتاد. شاگردان نیکا بیک لیکلی در تیم مهرام توانستند در کوارتر نخست ۲۰ بر ۱۲ به پیروزی برسند.

در کوارتر دوم، در ابتدای نیمه دوم مهرام نسبت به کوارتر اول اما بهمن برای جبران شکست کوارتر اول به تلاش خود ادامه داد و ۲۰ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

در کوارتر سوم، مهرام همچون کوارتر اول نسبت به بهمن برتری داشت و ۱۹ بر ۱۵ پیروز شد.

کوارتر چهارم، تیم مهران در این کوارتر چه در حمله و چه در دفاع عمل کرد فوق العاده ای داشت و عمل کردی بی اشتباه نسبت به بهمن داشت. در نهایت این تیم مهرام بود که ۱۸ بر ۱۶ به برتری رسید و در نهایت برابر شاگردان فریناز طایر پور پیروز دیدار شدند.

الکساندرا بگنیسیچ از تیم مهرام با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۹ ریباند و همچنین ۵ بلاک شات، دبل دبل کرد. تینا عیساییان با ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند نیز دبل دبل کرد. نگین رسولی ۱۱، ماریا آوجی ۹ و شادی عبدالوند ۷ امتیاز کسب کردند.

آنا بهشتیان از تیم بهمن ۲۴ امتیاز کسب کرد و ۶ ریباند به ثبت رساند.

تیلر دیر ستاره آمریکایی بازیکن خارجی گروه بهمن ۱۳ امتیاز کسب کرد همچنین کیمیا یزدیان ۸، دلارام وکیلی ۷، سوشا آفاناسیه وا ۶ پوئن کسب کردند.

به گزارش ایمنا، دو تیم مهرام و گروه بهمن پنج شنبه هفته آینده در دومین دیدار فینال به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 479122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.