پیروزی نارسینا مقابل پالایش نفت آبادان

دیدار رفت مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان،تیم نارسینا توانست با نتیجه ۶۴ بر ۶۱ پالایش نفت آبادان را شکست دهد.

به گزارش ایمنا، امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه دیدار رفت مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران پی‌گیری شد. در این دیدار تیم نارسینا توانست با نتیجه ۶۴ بر ۶۱ پالایش نفت آبادان را شکست دهد.

در کوارتر اول، تیم پالایش نفت آبادان بازی بهتری نشان داد و توانست ۱۶ بر ۱۲ پیروز شود.

درکوارتر دوم، شاگردان ندا عسگرنیا در این کوارتر با استفاده از ضعف و بازی نامناسب تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۱۹ بر ۹ برنده شدند.

در کوارتر سوم، پالایش نفت آبادان دوباره به روند بازی برگشت و دوباره سدی محکم شد تا مانع امتیاز گیری نارسینا شود. دختران آبادانی ۲۱ بر ۱۶ پیروز این کوارتر شدند.

در کوارتر چهارم، این کوارتر برای هر دو تیم کوارتر مرگ و زندگی بود و کوچک‌ترین اشتباهی باعث از دست دادن امتیاز می‌شد. در یک دقیقه مانده به پایان بازی، آجمبا ۲ امتیاز برای نارسینا به دست آورد و این فائزه شهریاری بود که آخرین ۲ امتیازی برای بهمن به دست آورد. در کوارتر هر دو تیم در امتیاز گیری شانه به شانه هم پیش رفتند اما در نهایت این نارسینا بود که با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به پیروزی رسید و فاتح این نبرد شد.

شوماری هریس از تیم نارسینا به تنهایی ۲۸ امتیاز به دست آورد، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ اقدام به توپ ربایی داشت تا به دبل دبل برسد.

ایجه ئوما آجمبا از نارسینا نیز با ۱۳ امتیاز و ۱۸ ریباند دبل دبل کرد و انیس مرادی ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ توپ ربایی همچنین یاسمن محمدی ۹ امتیاز برای نارسینا ثبت کردند.

آیا ترائوره سنگالی بهمن در این بازی با ۱۴ امتیاز و ۲۱ ریباند دبل دبل کرد و شیدا شجاعی ۱۸ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ توپ ربایی را ثبت کرد. فائزه شهریاری ۱۳ امتیاز و ۶ ریباند و آناهیس خداوردیان ۹ امتیاز و ۷ ریباند به دست آوردند.

کد خبر 479115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.