مزایای شگفت انگیز کولر گازی اینورتر

کولر گازی های اینورتر دستگاهی مجزا از کولر گازی معمولی نیستند و تنها امکانات اضافه‌تری دارند که موجب می‌شود آن را اینورتر بنامند.

کولرهای گازی اینورتر همان کولرهای گازی معمولی هستند که به علت داشتن مصرف برق کمتر و فناوری به روز تر نام اینورتر را به خود گرفته‌اند و امروزه هواداران زیادی نیز در سراسر دنیا دارند.

کولر گازی یکی از بهترین سیستم‌های سرمایش است که در فصل تابستان از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و مردم برای این دستگاه تقاضای فراوانی دارند، کولرهای گازی اینورتر و معمولی تفاوت‌های بسیاری دارند، اگر شما می‌خواهید یک کولر گازی خریداری کنید باید با دقت درباره مدل‌های مختلف کولر گازی تحقیق کنید و سپس بهترین مدل را انتخاب کنید.

مزایای کولر گازی اینورتر

در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی تولید کولر گازی امکانات شگفت آوری در سیستم‌های تهویه هوا اضافه شده است، سیستم اینورتر یکی از ارزشمندترین آپشن هایی بود که به کولر گازی‌ها اضافه شد، سیستم‌های تهویه‌ای همچون کولر گازی اجنرال ۳۰ هزار دارای سیستم اینورتر می‌باشند که در ادامه به برخی از مزیت‌های کولر گازی‌های اینورتر دار می‌پردازیم.

میزان مصرف برق پایین

برجسته‌ترین تفاوت کولرهای گازی معمولی و اینورتر میزان مصرف برق آن‌ها است، یکی از مهم‌ترین عللی که مردم تصمیم می‌گیرند به جای کولر گازی معمولی، یک کولر اینورتر خریداری کند این است که به شدت مصرف برق اینورتر پایین‌تر است.

آخرین تحقیقات کارشناسان این زمینه نشان داده است که کولرهای گازی اینورتر حدود یک دهم کولرهای گازی معمولی انرژی مصرف می‌کنند و این عدد نشان دهنده یک صرفه‌جویی عالی و شگفت آور در پس اندازه ماهانه شما خواهد بود، به طور مثال اگر شما اکنون از کولر گازی معمولی استفاده می‌کنید و ماهانه یک میلیون تومان پول برق می‌دهید می‌توانید به راحتی با کمک کولر گازی اینورتر این هزینه را به صد هزار تومان کاهش دهید، تا اینجای کار باید متوجه شده باشید که کولرهای گازی اینورتر از نظر مصرف برق نسبت به کولرهای گازی معمولی دارای مزیت هستند و امتیاز بیشتری می‌گیرند.

مزایای شگفت انگیز کولر گازی اینورتر

قدرت سرمایش و گرمایش

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کولرهای گازی اینورتر سریع‌تر می‌توانند دما را به درجه‌ای که شما دوست دارید برسانند یعنی قدرت سرمایش و گرمایش کولرهای گازی اینورتر نسبت به کولرهای گازی معمولی بهتر است، قطعاً مهم‌ترین هدف هر فردی از خرید کولر گازی این است که بتواند به سرعت دمای خانه را تغییر دهد و به درجه مطلوب برساند، حالا کولرهای اینورتر این فرایند را در سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌دهند و می‌توانند برای افراد زندگی آسوده‌تری را ایجاد نمایند.

علت اینکه کولرهای گازی اینوتر در فرایند سرمایش و گرمایش دما سرعت بیشتری دارند در چرخش فن‌های آن نهفته است، شما زمانی که کولر گازی اینورتر را روشن می‌کنید فن‌ها با سرعت زیادی شروع به چرخش می‌کنند و وقتی که دما به درجه‌ی مطلوب رسید خاموش می‌شوند.

این فرایند به طرز چشم‌گیری به بالا رفتن سرعت رسیدن هوا به درجه‌ی مطلوب کمک می‌کند اما در کولرهای گازی معمولی سرعت چرخش فن‌ها هیچ تغییر نمی‌کند و از زمان روشنی تا خاموشی روال یکسانی طی می‌شود و این امر موجب کاهش سروصدا در کولر گازی اینورتر می‌شود.

صدای کم‌تر

داشتن صدای کم‌تر در کولر گازی یکی از مهم‌ترین محاسنی است که هر کولر گازی باید داشته باشد، کولرهای گازی اینورتر نسبت به کولر گازی معمولی صدای کمتری دارند، به علت اینکه کولر گازی اینورتر سرعت فن را کم می‌کند و آن را مدام خاموش و روشن نمی‌کند، صداهای اضافی تولید نمی‌شوند و همین موضوع موجب آرامش بیشتر در خانه یا محیط کار می‌شود.

طول عمر بیشتر

قطعاً هرکسی که اقدام به خرید کولر گازی می‌کند دوست می‌دارد که تا سال‌های طولانی از آن استفاده کند و از خدمات کولر گازی‌اش لذت ببرد کولرهای گازی اینورتر به علت اینکه زود تر دما را به درجه‌ی مطلوب می‌رساند، کمتر خاموش روشن خواهد شد و همین موضوع موجب می‌شود که استهلاک کولر گازی کاهش پیدا کند.

زمانی که میزان استهلاک کولر گازی کاهش پیدا کند سال‌های بیشتری برای شما عمر خواهد کرد و همچنین میزان هزینه‌های تعمیر و… کولر گازی نیز کاهش پیدا می‌کند، برخی از کارشناسان معتقد هستند که از نظر فنی و ساختار مکانیکی کولرهای گازی اینورتر برای خرید مناسب‌تر هستند.

کمپرسور با کیفیت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب بالاتر رفتن کیفیت راندمان کولر گازی می‌شود سلامت کمپرسور است، در کولرهای گازی اینوتر کمپرسور از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است، در کولر گازی اینوتر به علت اینکه زمان رسیدن به دمای مطلوب، کمپرسور کند تر کار می‌کند و خاموش نمی‌شود، موجب می‌شود که سلامت کمپسرسور حفظ شود و نیاز به تعمیر پیدا نکند.

نوع گاز در اینورتر

گاز مصرفی در کولر گازی نقش مهمی در میزان خنک شدن هوا و قدرت سرمایش کولر گازی دارد، گاز مصرفی در کولرهای گازی معمولی گاز R۲۲ و گاز مصرفی کولر گازی اینورتر R۴۱۰ می‌باشد، تحقیقات نشان داده است که گاز R۴۱۰ نسبت به گاز R۲۲ از قدرت بیشتری برخوردار است و در فرایند سرمایش و گرمایش عملکرد بهتری دارد.

همچنین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به سلامت طبیعت اهمیت می‌دهید بهتر است بدانید که گاز R۲۲ برای لایه ازون به شدت مضر خواهد بود و در دراز مدت موجب وارد آمدن آسیب‌های زیادی به طبیعت خواهد شد.

احتمالاً تا اینجا متوجه شدید که کولرهای اینورتر چه امکانات شگفت‌انگیز و جالبی دارند و می‌توانید با خرید آن‌ها یک زندگی راحت را تجربه نمائید، اما توجه کنید که هدف این مقاله این نیست که بگوید کولرهای گازی معمولی بی استفاده هستند با خرید آن‌ها ضرر می‌کنید، توجه کنید هردو نوع این کولرها دارای مزیت‌های خاص خودشان هستند و فقط می‌توان گفت تا اینجا کار با توجه به نکات ارائه شده کولر گازی اینورتر از امکانات بهتری برخوردار بوده است.

اگر قصد خرید کولر گازی دارید و در این زمینه نیازمند راهنمایی هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش سایت نوین مارکت تماس بگیرید برای ورود به سایت نوین مارکت به آدرس novinmarket.com مراجعه فرمایید..

کد خبر 479055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.