از خانواده دکتر گلشن و ویانا محمدی تقدیر شد

امروز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه در آیین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری از خانواده مدافعان سلامت تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه_، آئین کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آغاز عملیات پارک جنگلی پرتو برگزار شد.

این برنامه با حضور استاندار اصفهان، مدیران استانی، شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای شهر، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان اصفهان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی آغاز شد.

همچنین در این مراسم شاهد حضور علیرضا نصر رئیس شورای شهر و اعضای شورا بودیم؛ کوروش محمدی، فتح الله معین، عباسعلی جوادی، اصغر برشان و پور محمد شریعتی نیا اعضای شورای شهر حاضر در این مراسم بودند.

در حاشیه این مراسم هنر آموزان هنرستان الزهرا کارگاهی را در کنار نهال‌ها داشتند که در آن تصاویری را با موضوعات اجتماعی، کرونا و فضای سبز طراحی می‌کردند، حضور پاکبانان در گوشه این مراسم قابل ذکر بود که در همین راستا شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان و پلیس راهور اصفهان برای حفظ ایمنی این افراد کلاه‌های کاسکتی را به آنها اهدا کردند.

همچنین در این آئین شاهد قدردانی از خانواده دکتر محمد گلشن متخصص ریه و ویانا محمدی کودک هشت ساله که هر دو جان خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا از دست داده بودند تقدیر شد؛ در این بین شاهد حضور جمعی از مدافعان سلامت و همچنین خانواده آنها بودیم.

در پایان این برنامه و قبل از آئین درختکاری گروه سرود قطعه شعری زیبا را تقدیم مدافعان سلامت و خانواده آنها کرد.

کد خبر 479050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.