۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
سریال گاندو به آی‌فیلم رسید

آی‌فیلم سریال پربیننده «گاندو» را از فرداشب، جمعه ۱۵ اسفند روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، پخش مجموعه تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری، از جمعه ۱۵ اسفند از آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

«گاندو» یک مجموعه امنیتی و اکشن محصول سال ۹۸ شبکه سه سیما است که فیلمنامه آن را آرش قادری بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران نوشته است. این مجموعه همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره می‌کند.

داستان این سریال درباره یک گروه از نیروهای امنیتی کشور است که به پیگیری پرونده‌های جاسوسی و مقابله با نفوذ می‌پردازند. قالب اصلی این اثر مبتنی بر تعقیب و گریز است و شناسایی افراد، تیم‌ها و عملیات‌های نفوذ، حل معماهایی که حل‌نشدنی به نظر می‌رسند و انجام عملیاتی که بیشتر بر هوشمندی و توانایی ذهنی متکی‌اند تا قدرت فیزیکی، ساختار قصه در این سریال را سامان می‌دهد.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده و بهزاد رحیم خانی در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، سریال «گاندو» از جمعه ۱۵ اسفند هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در دو نوبت ۶ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

کد خبر 479043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا کریمی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    سلام اگر میشه سریال گاندو دو را هم در آیفیلم بگذارید واگر میشه پریا را هم پخش کنید