توجه ویژه شهرداری ساری به هدایت آب های سطحی

شهردار منطقه دو ساری گفت: شهرداری ساری به هدایت آب های سطحی در مواقع بارندگی شدید، ‏توجه جدی دارد.‏

به گزارش ایمنا، مرتضی عطایی به اقدامات شهرداری منطقه دو در حوزه‌های عمرانی و خدماتی پرداخت و اهمیت پاک‌سازی روزانه شهر از پسماندهای عمرانی و آلاینده‌های زیست‌محیطی را مهم دانست و افزود: در راستای بهسازی و نظافت عمومی شهری و باهدف خدمات‌رسانی و جلب رضایت شهروندان، نیروهای خدوم و پرتلاش خدمات شهری این شهرداری روزانه نسبت به جمع‌آوری و حمل زباله، شستشوی باکس زباله و پاک‌سازی زمین‌های بی‌حصار اقدام می‌کنند.

شهردار منطقه دو ساری گفت: ازجمله اقدامات دیگری که به‌منظور کسب رضایتمندی شهروندان این منطقه صورت می‌گیرد می‌توان به ارائه خدماتی همچون لایروبی انهار و پاک‌سازی کانال‌ها و شستشوی معابر، شستشوی جداول و رفع آب‌گرفتگی انهار اشاره کرد.

وی به اقدامات واحد تأسیسات منطقه اشاره و حفظ جلوه بصری و دیداری شهری را مهم‌ترین وظایف واحد تأسیسات در سطح شهر دانست و ادامه داد: نصب موتورپمپ جدید در کوچه حمزه واقع در کوی اصحاب و تعمیر موتورپمپ کوچه مهر ۲۰ واقع در شفا ۱۲ به‌منظور هدایت آب‌های سطحی و روان در زمان وقوع بارندگی‌های شدید را از فعالیت‌های واحد تأسیسات منطقه در یک ماه گذشته عنوان کرد.

عطایی افزود: همچنین باهدف ایجاد ایمنی و حفظ امنیت شهروندان، رفع خاموشی ریسه‌های روشنایی میدان امام حسین (ع) و تیرهای روشنایی بلوار خزر و شستشوی آب‌نمای میدان امام حسین (ع) و ساری کنار، به‌منظور ارتقای منظر شهری مطلوب از دیگر اقدامات این واحد بوده است.

وی ادامه داد: در همین بازه زمانی آذین‌بندی و فضاسازی محیطی و شهری به مناسبت میلاد باسعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر باهمت واحد زیباسازی منطقه صورت گرفت.

شهردار منطقه دو ساری یادآور شد: از دیگر اقدامات و فعالیت‌های مناسبتی واحد زیباسازی منطقه می‌توان به نصب اِلمان‌ها در میدان امام حسین (ع) و ریسه‌کشی میدان‌ها امام حسین (ع)، شهید قاسمی و میدان امام (ره) اشاره کرد.

عطایی در تشریح عملکرد واحد عمرانی این منطقه یادآور شد: ازجمله اقدامات عمرانی شهرداری ناحیه در منطقه دو، می‌توان به عملیات احداث نوه بتنی به طول ۲۵۰ متر جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی و روان در کوچه امام رضا یکم واقع در شرف‌آباد اشاره کرد.

وی افزود: از دیگر اقدامات صورت یافته توسط شهرداری این منطقه به می‌توان اجرای مستمر رفت‌وروب معابر و لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها در سطح مناطق قرق، کوی اصحاب و شرف‌آباد، باهدف حفظ محیط‌زیست شهری و ارتقای سلامت شهروندان اشاره کرد.

کد خبر 479024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.