حقوق بازیکنان تیم شهرداری آستارا به زودی پرداخت می شود

شهردار آستارا با اشاره به مشکلات مالی باشگاه گفت: هواداران از تیم شهرداری حمایت مالی کنند.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر تیم فوتبال شهرداری آستارا به لحاظ مالی شرایط مناسبی ندارد و حقوق دو ماه بازیکنان عقب افتاده است که به زودی پرداخت می‌شود.
وی افزود: هفته گذشته طی مراسمی از کارت هواداری باشگاه شهرداری آستارا رونمایی شد تا هواداران و دوستداران این تیم با دریافت این کارت به تیم محبوب خود کمک مالی کنند.
شهردار آستارا ادامه داد: کارت هواداری در سه طرح برنزی، نقره‌ای و طلایی به ترتیب با مبالغ دو میلیون ریال، پنج میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال جهت حمایت مالی از تیم فوتبال شهرداری آستارا طراحی شده است.
معیتی خاطرنشان کرد: علاقه مندان و هواداران تیم شهرداری می‌توانند با واریز مبالغ تعیین شده به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۲۵۱۲۵۴ و یا شماره حساب ۰۳۶۱۸۳۵۸۲۳۰۰۲ به نام باشگاه شهرداری آستارا، کارت خریداری کنند.
شهردار آستارا تصریح کرد: منابع مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا به تنهایی برای تأمین هزینه‌های باشگاه کافی نیست به همین دلیل از تجار، بازرگانان، بازاریان و افرادی که تمکن مالی بسیار خوبی دارند، انتظار داریم از تیم شهرشان حمایت مالی داشته باشند.
معیتی افزود: شهرداری آستارا در حال حاضر با سر مربیگری «پایان رأفت»، با انجام ۱۶ بازی، هشت برد، چهار مساوی، چهار باخت، ۱۸ گل زده، ۱۳ گل خورده، با ۲۸ امتیاز پس از مس کرمان در جایگاه دوم جدول ۱۸ تیمی لیگ دست اول کشور (جام آزادگان) قرار دارد که امیدواریم با کمک و حمایت قاطع و پرشور هواداران در بازی هفته آینده، با پیروزی مقابل تیم هوادار تهران در ورزشگاه وحدت آستارا، این تیم بسیار شایسته قهرمان نیم فصل شود و در فصل آینده نیز به لیگ برتر صعود کند.
به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.
کد خبر 479011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.