اجرای ۸۰ هزار مترمربع پروژه عمرانی در امامزادگان اصفهان

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در زمینه سرمایه‌گذاری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور سرآمد بوده‌ایم، در این زمینه ۸۰ هزار پروژه عمرانی فعال در بقاع متبرکه استان در دست انجام است.

امیرحسین اسماعیلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستاوردهای اداره اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: در دو سال گذشته در بحث سرمایه‌گذاری به دلیل تغییر نگرش در سازمان در بحث تولید دام، تولید محصولات کشاورزی و انرژی خورشیدی ورود کردیم و دستاوردهای خوبی را داشتیم، در ۱۲ بقعه متبرکه این پروژه‌ها اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال نیروگاه‌های خورشیدی با ظرفیت ۳۰۰ کیلووات بهره‌برداری شده است، افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی در ۷ امامزاده دیگر شهرستان در حال اجرایی شدن است و استعلامات و اقدامات زیرساختی آن در دستور کار است و ظرفیت این تولید ۵۰۰ کیلووات خواهد بود و تا خرداد سال آینده ۸۰۰ کیلووات برق را وارد مدار خواهیم کرد.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه در زمینه تولید دام و کشاورزی ۳ پروژه اجرایی داریم، ادامه داد: در امامزاده آقاعلی عباس تولید ۸۰۰ رأس داریم، در کوهپایه نیز زمین حدود ۱۲ هکتاری تولید دام در حد کم، شتر مرغ، ماهی سردآبی و پسته را فعال کرده‌ایم.

وی گفت: از محل تبدیل به احسن‌های استان در ۷۰ هکتار زمین در اردستان نیز برای اجرای پروژه‌های کشاورزی و دامپروری را در دستور کار داریم که سازمان اوقاف قول داده تا قبل از پایان سال جاری مجوز این پروژه صادر شده است.

اسماعیلی‌پور با بیان اینکه زمین ۵۰ هزار متری در کاشان تبدیل به باغ ویلا شده است، ادامه داد: همچنین در شهر اصفهان نیز زمین ۵۰ هزار متری به کارگاه تغییر کاربری یافته که ارزش و آورده این ۲ پروژه ۶۰ میلیارد تومان ارزش افزوده داشته است.

وی با بیان اینکه صدور ۵ جایگاه سوخت در استان اصفهان در دستور کار است، تصریح کرد: تاکنون یک مورد نیز بهره برداری شده است.

معاون بهره‌وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه در استان اصفهان احیای ۸ کاروانسرا در استان اصفهان در دستور کار است، اضافه کرد: تاکنون ۶ مورد بهره‌برداری شده و ۲ مورد در کاشان و اردستان با ارسال مجوز سازمان اوقاف آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور سرآمد بوده‌ایم، اضافه کرد: در این زمینه ۸۰ هزار پروژه عمرانی فعال در بقاع متبرکه استان در دست انجام است.

کد خبر 478895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.