عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اسفندماه

در این بسته خبری از اجرای طرح فرش موزائیک مشارکتی در زرند تا اطفای حریق واحد تولیدی داواخگر زنجان و دستیابی شهرداری صفادشت به استانداردهای مطلوب سرانه فضای سبز را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

تغییر کاربری و رنگ تاکسی‌های آژانسی قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بررسی ۱۵۰ پرونده تاکسیرانان متقاضی تغییر رنگ از نارنجی به زرد، در کمیته تغییر کاربری و رنگ تاکسی‌های آژانسی در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

لایروبی و پاک‌سازی کانال‌های منطقه دو شهرداری ساری

مرتضی عطایی، شهردار منطقه دو ساری گفت: عملیات لایروبی و پاک‌سازی کانال‌ها و جوی‌ها در سطح منطقه با هدف سلامت شهروندان، ارتقا سطح بهداشت محیطی و حفظ محیط‌زیست به طور مستمر اجرا می‌شود.

کاشت نهال به یاد جان‌باختگان کرونا در سمنان

سید محمد قاسمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: همزمان با هفته درختکاری برای گرامیداشت یاد جان باختگان کرونا در شهر سمنان نهال غرس می‌شود.

شهروندان نام شهر بازی گرگان را انتخاب می‌کنند

شهرداری گرگان در نظر دارد با بهره گیری از نظرات و پیشنهادات شهروندان، نامی برای پروژه در حال احداث «شهر بازی مدرن گرگان» انتخاب کند.

اجرای طرح فرش موزائیک مشارکتی در زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از آمادگی شهرداری برای اجرای طرح فرش موزائیک مشارکتی پیاده روهای شهر خبر داد و گفت: کاهش هزینه‌های شهرداری و نگهداری بهتر شهروندان از اجرای برنامه‌های مشارکتی از مهم‌ترین اهداف شهرداری در اجرای این طرح است.

اعلام آمادگی پرسنل آتش نشانی شیروان برای چهارشنبه سوری

شاهرخ شاهرخی، شهردار شیروان خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای سه ایستگاه آتش نشانی و ۵۲ نفر پرسنل است که تمام آمادگی‌های لازم برای استقبال از چهارشنبه سوری را دارند.

شهر سقز با ۱۸ هزار جعبه گل آراسته می‌شود

اهون اردلان، معاون خدمات شهری شهرداری سقز گفت: ۱۸ هزار جعبه گل فصلی در آستانه فرا رسیدن سال نو در پارک‌ها، میادین و بلوارهای این شهر کاشته می‌شود.

دستیابی شهرداری صفادشت به استانداردهای مطلوب سرانه فضای سبز

سید ابراهیم اجاق، مسئول واحد فضای سبز شهرداری صفادشت با بیان اینکه سرانه فضای سبز هر شهروند صفا دشتی بیش از ٣۶ مترمربع است، گفت: با تلاش شهرداری و همکاری شهروندان طی سال‌های گذشته توانسته‌ایم به استاندارهای مطلوب سرانه فضای سبز برسیم.

اطفای حریق واحد تولیدی داو اخگر زنجان

ابوالفضل رستمی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: ۳۰ آتش نشان زنجان با تلاش همه جانبه و بی وقفه، حریق رخ داده در شرکت داو اخگر تولیدکننده انواع مواد دارویی، بهداشتی و آرایشی را مهار و اطفا کردند.

شهرداری شاهرود معین توسعه شهرستان میامی شد

علیرضا حاجی‌محمدعلی، شهردار شاهرود گفت: شهرداری شاهرود معین توسعه شهرستان میامی (میامی_رضوان) شد.

کد خبر 478864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.