پاکسازی محله به محله یزد در آستانه نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در تشریح اقدامات مختلف ستاد تسهیلات نوروزی ۱۴۰۰ از طرح پاکسازی محله به محله برای استقبال از نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر امین مقدم در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

" ایجاد حس تحول و تنوع با پایان یافتن سال و استقبال پرشور از بهار از دیر باز مورد توجه همگان بوده است؛ لذا مدیریت شهری تصمیم دارد همانند سال‌های گذشته اقداماتی را در کنار شهروندان نسبت به آماده سازی شهر برای استقبال از بهار به منظور مطلوبیت هر چه بیشتر فضای شهری به انجام برساند.

طرح پاکسازی محله به محله که با همکاری مناطق پنجگانه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد. فعالیت‌های مختلفی از قبیل نظافت، رفت و روب خیابان‌ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع آوری زباله‌ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده، ساماندهی زمین‌های افتاده و جمع آوری سرشاخه‌ها و غیره در خارج از ساعات اداری و معمول شرکت‌های خدماتی و به صورت تجمیعی با همت جمعی از پاکبانان و تجهیزات خاص در نظر گرفته شده برای این موضوع، در دستور کار قرار داده شده است.

با اجرای کامل این طرح حداکثر پاکسازی و مطلوبیت در سطح محلات و مناطق مختلف یزد ایجاد شود. در این طرح همراهی و مشارکت شهروندان بسیار ضروری است و می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را در حوزه خدمات شهری با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت پیگیری و در جهت رفع آن اقدام شود. "

کد خبر 478861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.