احداث ۴ زمین ورزشی در منطقه یک بندرعباس

مدیر منطقه یک شهرداری از احداث چهار زمین ورزشی چمن مصنوعی در محلات محدوده منطقه یک خبر داد.

مهدی رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که ایجاد انگیزه برای انجام فعالیت‌های ورزشی بین جوانان محلات با احداث زمین‌های ورزشی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: این منطقه برای رفع نیاز محلات به زمین‌های ورزشی و بر اساس وظیفه ذاتی خود، اقدام به احداث چهار زمین ورزشی کرده است.

وی وجود زمین‌های ورزشی در محلات را عاملی برای جلوگیری از معضلات اجتماعی برشمرد و یادآور شد: در صورت فراهم آوردن شرایطی با محیط سالم برای تخلیه انرژی و گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، شاهد کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی خواهیم بود.

مدیر منطقه یک شهرداری ادامه داد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، پروژه احداث چهار زمین ورزشی در این منطقه در حال اجرا است که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

رنجبری زمین ورزشی کاوه با یک هزار و ۱۲۵ مترمربع، زمین ورزشی حکمت با یک هزار و ۲۹۰ متر مربع، زمین ورزشی شهید موسی‌زاده با یک هزار و ۱۲۹ متر مربع و زمین ورزشی دادآفرین با یک هزار و ۵۰۸ مترمربع را چهار زمین ورزشی در حال ساخت عنوان کرد و ادامه داد: زمین‌های ورزشی ایجاد شده داری چمن مصنوعی برای جوانان علاقمند به رشته فوتسال است.

وی با تأکید بر این که همه محلات محدوده منطقه یک شهرداری صاحب زمین ورزشی خواهند شد، افزود: بسیاری از زمین‌هایی که قبلاً بهره‌برداری شده‌اند نیاز به بازسازی دارند که یا انجام شده و یا در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 478840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.