مدیران  استقلال سر گیجه گرفتند!

پس از برکناری محمود فکری از سمت سرمربیگری استقلال، اسامی مختلفی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از استعفای محمود فکری از هدایت آبی پوشان پایتخت، هیئت مدیره استقلال شب‌های گذشته جلسات متعددی را برگزار کرد و در نهایت مذاکره با سرمربی جدید را به مدیرعامل تیم یعنی احمد مددی سپرد، اما مهم‌تر از سپردن این اختیار، اختلاف هر یک از اعضای هیئت مدیره با گزینه‌های مطرح شده است، گفته می‌شود مهدی عبدیان، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با انتخاب مجیدی مخالف است که به نظر می‌رسد به دلیل اختلافات گذشته این دو نفر است، از سوی دیگر خلیل زاده با روی کار آمدن ساکت الهامی موافق نیست و انتخاب این عضو متمول هیئت مدیره، مجیدی است.

علاوه بر در دسترس بودن دو گزینه هدایت استقلال یعنی فرهاد مجیدی و ساکت الهامی، به تازگی شنیده می‌شود امیر قلعه نویی نیز رضایت مدیران گل گهر سیرجان را گرفته و برای حضور روی نیمکت آبی‌ها به مدیران استقلال اعلام آمادگی کرده است.

اینطور که به نظر می‌رسد مدیران این تیم هنوز در انتخاب نهایی سرمربی مردد هستند و نمی‌دانند کدام یک را برای هدایت تیم در ادامه نیم فصل دوم انتخاب کنند. ساعات گذشته در حالی که ساکت الهامی به باشگاه استقلال می‌آید و حتی مجتبی جباری را به عنوان دستیار خود معرفی کند، از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیران این تیم برای مذاکره با فرهاد مجیدی باشگاه را ترک کرده‌اند و می‌خواهند در مکانی از پیش مشخص شده رو در رو با فرهاد مذاکره کنند.

این در حالی است که در این میان اعلام آمادگی امیر قلعه نویی جالب توجه است و مشخص نیست چه نتیجه‌ای دارد، باید دید سرگیجه‌ای که در این دقایق بین مدیران این تیم به وجود آمده و آن را به هواداران استقلال نیز سرایت داده اند به کدام گزینه ختم خواهد شد.

کد خبر 478837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.