۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
آسمان اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: از اواسط روز پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار در غرب و جنوب بارش باران و برف آغاز می‌شود، همچنین روز جمعه در اکثر مناطق استان وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق همراه با طوفان لحظه‌ای است.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط روز پنجشنبه در استان اصفهان، افزود: طی این مدت در بسیاری از مناطق استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به کاهش کیفیت هوا به دلیل غبار صبحگاهی در ساعات اولیه روز در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان، تصریح کرد: از اواسط روز پنجشنبه با ورود سامانه ناپایدار در غرب و جنوب بارش باران و برف آغاز می‌شود و به تدریج تا اواسط روز جمعه در اکثر مناطق بارش خواهیم داشت، همچنین در روز جمعه در اکثر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق مانند ورزنه و نائین همراه با طوفان لحظه‌ای است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق حدود یک تا ۲ درجه تغییر دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 478818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.