رانندگان تاکسی بدون ماسک مسافر جا به جا نکنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تعداد مسافران تاکسی سه نفر سرنشین تعیین شده و رعایت این مصوبه از سوی تاکسیرانان الزامی است.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دلیل اینکه در دوران کرونا، تعداد مسافر در خطوط از چهار به سه نفر کاهش یافته، کرایه نفر چهارم بین سه نفر دیگر تقسیم می‌شود که ۴۰ درصد آن سهم راننده است و ۶۰ درصد دیگر نیز بین مسافران سرشکن می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه برخی از تاکسی‌ها در شهر افزایش یافته است، افزود: افزایش نرخ کرایه، شامل تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌های تاکسی تلفنی در محلات نیست.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه با پایان کرونا، وضع کرایه این خطوط به روال قبل باز می‌گردد، افزود: گفت: در برخی از خطوط، تاکسی‌های زردرنگ افزایش نرخ کرایه داشته‌اند.

وی گفت: شهروندان در صورت داشتن شکایت از دریافت کرایه بیش از نرخ مصوب از سوی رانندگان تاکسی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۳۵۶۸۸۱۰۰ یا فضای مجازی تاکسی خبر به نشانی TAXIKHABAR@ اطلاع دهند؛ اطمینان می‌دهیم به شکایات در اسرع زمان رسیدگی و نتیجه به شهروند شاکی اطلاع داده شود.

منوچهری تاکید کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی وظایفی مانند تأمین سفر ایمن، سریع و ارزان در حوزه ارائه خدمات بهتر به شهروندان دارد که مهمترین وظیفه این سازمان است و امیدواریم با پیاده‌سازی طرح‌ها و برنامه‌ها که بخشی از آن پیاده‌سازی شده شرایط باز هم بهتر از قبل شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و حتماً از ماسک استفاده کنند، گفت: رانندگان تاکسی باید برای حفظ سلامتی خود و سایر مسافران از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

کد خبر 478815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.