پروژه‌های ساحلی، بندرعباس را یکی از شهرهای زیبای ایران می‌کند

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بندرعباس با ۲۲ کیلومتر ساحل زیبا، از نعمت خدادادی بزرگی برای استفاده مردم از نعمت دریا بهره‌مند است و این مسئولیت دستگاه‌های اجرایی است که زمینه بهره‌مندی و دسترسی همگانی را به ساحل دریا در بندرعباس فراهم کنند.

آبتین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با هماهنگی در کمیسیون عمران شورا و پیگیری معاونت عمرانی و سازمان عمران شهرداری بندرعباس در صدد هستیم با وجود کمبود منابع مالی، مصالح مورد نیاز برای پروژه‌های مهم عمرانی شهر تأمین شود تا این پروژه‌ها تکمیل شده یا در مرحله تکمیل نهایی قرار گیرند تا میراث خوبی از خود برای آیندگان برجای بگذاریم.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات ساحل بندرعباس وجود برخی تأسیسات اداری و بندری در ساحل است که در گذشته ایجاد شده و اکنون به مانعی در برابر ساماندهی و زیباسازی ساحل شهر تبدیل شده است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: باید از این به بعد از ایجاد تأسیسات دریایی اداری جلوگیری شود زیرا این موضوع سبب ایجاد محدودیت در استفاده شهروندان از چشم‌انداز و زیبایی دریا می‌شود.

وی اضافه کرد: بندرعباس با ۲۲ کیلومتر ساحل زیبا، از نعمت خدادادی بزرگی برای استفاده مردم از نعمت دریا بهره‌مند است و این مسئولیت دستگاه‌های اجرایی است که زمینه بهره‌مندی و دسترسی همگانی را به ساحل دریا در بندرعباس فراهم کنند.

امیری تصریح کرد: در تلاش هستیم در ماه‌های آینده با ساماندهی و فضاسازی در ساحل بندرعباس، این شهر را به یکی از زیباترین شهرهای دنیا و ساحلی ایران تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این مراکز، ساحل صدف است که دارای بخش‌های ساحلی مناسبی در بحث تفریحات و ورزش‌های ساحلی بوده و به مرکزی برای تفریح دریایی مردم بندرعباس تبدیل خواهد شد.

کد خبر 478811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.